Alla inlägg den 10 november 2008

Av Linda Johansson - 10 november 2008 18:59

Love is like the wind, whenever it hits an obstacle it finds a way around

Jobbigt vissa stunder så man inte står ut

Helvetet knackar på dörren , och man kan inte låta bli att öppna !

Stort svart hål

Vissa stunder är jobbiga !


Sick of crying, tired of trying,
yeah Im smiling, but inside Im dying..



Av Linda Johansson - 10 november 2008 15:24

Hejj kära vänner och ovänner :)

hoppas att är bra med er även fast vädret är sjukt tråkigt med bara regn och rusk och kyla inget väder alls att busa utomhus i iaf !

Så det får bli en seg hemma dag/kväll med tösen istället får göra det bästa av denna dag tösen kikar på film nu hon ville ta det lungt en stund efter dagis och jag bloggar för fullt sen ska jag gå igenom pysselskåpet finns MASSOR att göra där så idag blir det film och pyssel kanske börja med lite jul pyssel lite tidigt men ibland kan det vara mysigt att göra det tidigt så man får lite jul känsla i allt tråkigt som händer och vädret !


Jag gjorde en liten miss i morse eller igår kväll kan man säga !

Tösen väckte mig i morse kl 08.30 (jag som vanligtvis brukar ställa klockan på 07.30) tösen ville kolla på TV en stund jag visse jue inte hur mycket klockan var då så jag slänge på TVn och tänkte gå upp i lugn och ro och göra mig klar och sedan få upp tösen till frukost men IKKE ! när jag kollae på klockan så hade jag ställt den 08.30 då börjar tösen på dagis !

Så jag hoppade upp ur sängen och stängde av TVn och sa till tösen att nu hann vi inte kolla på TV utan nu måste vi skynda oss till dagis för vi hade försovit oss !

Tog fram frukost till tösen men inte ville hon äta hon vill vanligtvis ha tid på sig att vakna och sedan äta frukost men nu hann vi jue inte det så då vart hon lite små sur och tröttare än valigt ! Så jag fick inte i henne någon frukost alls idag och det känndes inge bra att lämna henne på dagis då men vad ska man göra då ?

Släppte av tösen på dagis och gick i rask takt ner till stan och till skolan

men seg som fasiken var jag eftersom jag börjat gå nästan varje dag till skolan och det är en bit det tar väl omkring 40-45 min att gå men idag var jag inte alls taggad på att gå så jag var seg i benen och ingen ork men till skolan kom jag iaf och i tid också !

vi gick igenom fördjupningen idag på Svenskan som ska komma före jul !

Känns inte alls bra jag har ingen aning om vad jag ska skriva om !

Det ska vara något intressant för både mej och för lyssnarna !

Det är sjukt svårt det där ! men någonting brukar jag jue hitta på så vi får se vad det blir !


Sen efter skolan gick jag hem till mamma och pappa hämta Mollie och gick ut med henne mamma och pappa skulle hämta mormor på mitt gammla jobb vid 15 tiden så det var lite brottom så dom släppte av mej vid tösens dagis


Nu blir det en massa mys och bus med tösen skriver mer senare ikväll !


Tjingeling på er


Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards