Alla inlägg den 18 november 2008

Av Linda Johansson - 18 november 2008 20:55

Har nästan nyss kommit hem ifrån valbo blev lite väl sent men vi kom inte iväg förens tjugo i 5

stosade runt i valbo lite överallt köpte två linnen (ÄNTLIGEN) lika dana som jag har har redan ett vitt och ett svart och GUD vad jag har nött ut dessa linnen Älskar verkligen dom linnena idag köpte jag ett svart till eftersom jag ville ha ett till svart det är ett stort hål i mitt gamla svarta och ett grått linne ! på Gina

Sen köpte jag en kort ärmad polo tjock tröja och ett par leggins på vero moda ! och en till lång tjock polo tröja (grå) H&M

jätte nöjd med alla kläderna men legginsen var lite väl tunna men får köpa mej ett par lite tjockare i övermorgon när jag får pengar !

Tror jag ska försöka köpa parfymen jag så gärna vill ha den kostar 300 kr på Kick men jag vill verkligen ha den funderar på att köpa den också !


Nea skit ungen var så trött så hon somnade i bussen på vägen hem !

skruttisen men hon verkar inte vara så trött nu hon är fortfarande vaken och hur hon ska komma upp i morgon till dagis är jue mej en gåta !


Slutar nu måste försöka få Nea att soman lägger ut bilder här nedanför på kläderna jag köpte bilderna blev lite dåliga men dom får duga !


Puss å kram

Av Linda Johansson - 18 november 2008 15:03

Neeej !

nu kommer snön som jag INTE vill ha i morse regnade det sen gick det över till snö blandat regn och nu snöar det som fasiken !

Om det nu ska Snöa så kan det väl komma en massa snö som ligger kvar som inte smälter och blir bara plask och blött !

Det är mörkt när man vaknar och mörkt när man kommer hem !

alltid mörkt undra på att man blir deprimerad !


Har nyss kommit hem ifrån Familjerätten det gick förvånatsvärt bra faktiskt

Vi kom fram till att Daniel har Nea på julafton och jag har henne på juldagen

Och så kommer det stå i det nya schemat nu också det blir jätte bra

varannan julafton och varannan juldag så nästas år är det min julafton och Daniels juldag det kommer bli mycket bättre tror jag !

Det som skrämmer mej är att vi så småningom ska gå över till varanann vecka kommer bli väldigt ovant för mig och för Nea också


Schemat ser ut så här nu när Daniel har Nea :

Torsdag : 15.00 till Söndag 15.00 (långhelg)

Torsdag : 15.00 till Lördag 15.00 (korthelg)


Det kommer (KANSKE) se ut så här :

Ondag: 15.00 till Tisdag 15.00 (Daníel) 

resten har jag henne 


Skulle fundera tills i morgon få se vad jag bestämmer mig för !

Det är lika många dagar som vi har haft hela tiden men att vi har varannan helg med henne så Daniel inte har henne varje helg jag vill också ha henne någon helg så man kan ligga länga på morgonen och mysa och kolla på TV och sen gå upp och äta frukost tillsammans och göra något busigt !

Annars är det gå upp tidigt se till att Nea får frukost (eftersom jag inte äter frukost själv så tidigt) iväg till Dagis med Nea

göra någon nytta hämta hem Nea hem och ta det lungt och sen lägga sig

för att orka upp tidgt på morgonen dagen efter!

så ser mina dagar ut med Nea och det är inte speciellt roligt faktiskt!

så en helg skulle jag gärna vilja ha med henne

så vi får se hur det blir!


Imorgon ska jag dit igen för att ha möte med "henne"

får se om det går lika bra som det gjorde idag då ?!


Mamma är och hämtar Nea på dagis nu jag hann inte hem innan hon åkte!

så vi ska ta bussen in till valbo för att mamma ska köpa en poolo tröja åt mej för jag behöver en till jag har bara en !

sen om jag kanske kan tigga åt mej ett par byxor eller något också :P


Nu kommer dom så jag slutar nu

skriver senare


Puss å kram

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards