Alla inlägg den 26 november 2008

Av Linda Johansson - 26 november 2008 18:44

Har varit dålig på att blogga idag men det har varit full upp idag !

Lämnade Nea son vanligt på dagis till kl 09.00

gick hemåt och slappade framför TVn en stund fick hem en film ifrån Lovefilm idag också så jag la mej i soffan och kollade på den!

Mamma ringde och tyckte att jag skulle följa med och skälla på soc för dom gett mej alldeles för lite pengar !

Så pappa hämtade mej och släppte av mej utanför dom gick upp och hämtade mamma och gick till Soc men självklart var dom inte där INGEN var där typiskt min otur det så det var bara att traska hemåt igen för pappa hade följt med bror till tippen och skulle slänga en massa möbler han inte skulle ha kvar !

Så jag fick glatt börja gå hemåt för att hämta Nea till kl 14.00

hann precis till prick för att hämta henne

Gick hem och skulle hämta vagnen för att på en gång gå ner till stan igen till mamma och pappa för att börja på att baka !

Men som tur var så hämtade pappa oss

så vi har precis blivit klar med baket nu vi började vid 16.00 tiden och blev precis klar med allt

Bullarna vart jue inte precis jätte fina men vad gör det dom ska nedå ätas

Och Nea tröttnade efter ett tag och gick och satt sej vid datorn

Skit ungen det var jue för hennes skull vi skulle baka !

Så överlåter hon det till oss !

bilder finns längst ner att se !

(Dålig kamera lånade pappas den är inte alls lika bra som min är :P )


Usch vad jag får tjata på Nea nu för tiden hon lyssnar inte ett skit vad jag säger gör tvärt emot och lipar hela tiden !

Vet inte alls vad jag ska göra hon lär sej nytt på dagis varje dag

så det är inte bara fördel att hon går på dagis det är mycket nackdelar också !

Men i morgon är det inge dagis iaf !

Så hon blir hemma och busar med mej tills Daniel kommer och hämtar henne till kl 15.00

dagarna går så fort nu ska hon åka IGEN ! känns som om det var igår hon kom hem kommer bli bättre med det nya schemat det tror jag absolut på !

Då är hon hemma i tio dagar iaf !

Så man hinner göra en massa bus !


Ne dags att åka hemåt nu eller om vi blir kvar här har inte bestämt mej ännu ! vi får se kan vara mysigt att sova kvar här också

Bebis har mat hemma jag fyllde på en exta skål mat och vatten åt henne så hon skulle klara sej om det blev så att vi sov klar !

Som det brukar bli ibland så då känns det skönt att inte behöva tänka på henne iaf !


Skriver mer i morgon är ganska trött nu efter en heldag med bak !

Puss å kram

ta hant om varandra !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards