Alla inlägg den 15 november 2008

Av Linda Johansson - 15 november 2008 16:56

Japp sätter igång om en liten stund så fort Linda masat sitt arsele hit :P

blir fest i jädefors hos bror först en MASSA nytt folk hörde jag Satu berättade *me like*

sen blir det Lobby och dansa hela kvällen ska ha skit kul ikväll :)


Ha en UNDERBAR kväll i kväll allihopa det SKA jag ha


SKÅL !!!!



Av Linda Johansson - 15 november 2008 11:07

Godmorgon alla pigga och inte pigga bloggisar :)

själv är jag nog mer död än levande just nu känns det som !

vill helst lägga mej och sova hela dagen !

Blir lite smått deprimerad om man kollar ut en MASSA dimma och allmänt trist helt enkelt !


Än så länge har det inte varit en bra morgon / dag iaf !

Tycker inte om när man får ta skit när man inte har gjort någonting för att förtjäna det blir sjukt förbannad då !

Hur det blir ikväll det vet jag inte rikigt än faktiskt

Ska åka till Jädefors iaf men om jag går ut det vet jag inte jag tror inte det!

Åker nog hem till Nea istället känns det som, kanske blir hemma helt och hållet har inte bestämt mej än !

Vi får se ska göra mig klar strax och åka och äta smörgåstårta iaf

sen återstår det att se vad som händer om jag blir hemma eller om jag går ut i kväll !


Vill passa på att önska alla bloggisar en trevlig helg ensamma eller tillsammans ! Skriver mer senare idag !


Var rädda om vandra

Puss å kram


Av Linda Johansson - 15 november 2008 00:07

Nu kommer ni inte tro era öron kära vänner !

MEN! jag fick precis alldelesnyss nå jävla rus och började skrubba och rensa ur hela skafferiet och tog reda på världens MONSTER disk kl 12 på natten

det är jue nå stora fel på mej måste det vara !

Vem ställer sej och diskar och skrubbar och rensar skafferiet den tiden på kvällen ?

Övertrött kanske det kallas :P men nu är jag as trött känner jag börjar se lite dubbelt och suddigt kanske är dax att lägga sig då ?


Tror ni grannarna skriker om man nyser den här tiden på natten ?

Fast och andra sidan så är dom nog ganska sura på mej endå när man ställer sig och slammrar med kastruller mitt i natten :P

 eller vad tror ni ?


Ne hönni nu är det nog dax att sova lite så man orkar hålla låda i morgon på festen och krogen men först blir det smörgåstårta hos broder

JAMI !


Natti natt !


Undra varför många killar blir så frukstansvärt "kram" sjuka när det är natt/kväll ? hohoho bäst att hålla sig borta i från MSN på nätterna :P

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards