Alla inlägg den 8 november 2008

Av Linda Johansson - 8 november 2008 22:56

Ja då var denna dag över också fullt upp hela dagen !

Nu är jag trött och har precis kollat på två stycken filmer så jag ska strax gå och lägga mej och sova så jag inte är så trött i morgon när tösen kommer hem ska bli skönt att få hem henne igen !

Imorgon är det fars dag också ska väl äta lite tårta och fira pappa lite grann!

tösen kommer hem kl 15 så vi åker till jädefors senare på kvällen och fikar lite


Skola i veckan också ny tag men nu hoppas jag att det ska kunna gå lite bättre nu när jag ska få den hjälp jag kanske behöver !

Vi får se !


Ne är fruktansvärt trött nu så jag stutsar ner i sängen nu

Natti Natti !


Av Linda Johansson - 8 november 2008 15:49

Ja nu har jag städat och gjort allting klart det känns så UNDERBART skönt

när det är gjort man blir så nöjd med sig själv när man äntligen har tagit sig i kragen och gjort det !

det är jue när man städar som man ser hur skitigt det har varit

nästa gång så ska jag inte vänta så här länge som jag har gjort nu det blir för äckligt !

Har dammat hela lägenheten diskat och Snälla Linda hjälpte mejd att torka golven jag dammsög och hon sprang efter med moppen i högsta hugg !

Så nu är det gjort nu ska jag ta tag i städningen nästa vecka igen har jag bestämt mej för , för om jag ska ha kvar katt fan så måste jag städa oftare !

och jag vill inte göra mig av med henne så jag måste ta mej i kragen och inte vara så förbannat lat och ta tag i städningen en gång i veckan för jag har tid med det Nea är hos sin pappa varje helg då kan jag passa på !


Linda ska följa med hem till mamma och pappa och äta mat om en stund dom bjöd över oss mamma skulle göra nå fläskfilé och inbakad bacon !

MUMS kommer nog blir super duper gott

Sen blir det lungt resten av dagen ska låna hem en film av Linda senare idag också "svullo" hahah måste se den har sätt den en gång men jag har glömt

en massa så jag vill gärna få mig ett gott skratt så det blir film ikväll för mig !

vet inte om Linda blir med annars blir det en lugn ensam kväll

och se fram emot morgon dagen när skruttisen kommer hem igen !

*Saknar massor*


skriver mer senare !


Av Linda Johansson - 8 november 2008 09:55

Ja ännu en ny dag nya utmaningar och nya tag

en dag kvar nu sen är det som vanligt igen...!


Idag då?

Ska vakna till lite först och sen åker städgrejerna fram måste ta detta idag

för att hinna tar jue inte såå lång tid men är inte ett dugg sugen på det är så SJUKT lat av mej i början när jag flyttade hemifrån så var jag väldigt noga med att hålla rent omkring mig men idag efter några år hemmifrån så är det inte så viktigt längre !

Men nu MÅSTE jag verkligen göra det för sen när kattfan flyttat in så har det blivit mycket skitigare här hemma usch ibland undrar man varför man ens kom på tanken att skaffa ett djur dom skitar bara ner !

men samtidigt så är hon en del av familjen så jag vill verkligen inte göra mej av med henne pga det måste städa lite mer istället...


Sen ska jag hitta på något med Linda också är det tänkt var ett tag sen nu så nu känns det att det är på tiden helt enkelt...

får se vad vi hittar på antagligen blir det framför en film hela dagen !

som vanligt :P


Ne nu är det dax att ta tag i skiten här hemma usch vill verkligen inte

det är sånna här gånger man skulle ha varit två stycken så man kunde hjälpas åt så slipper man ta allting själv !

kanske ska ut och leta mej en karl för städhjälp? hahah

Nej ingen karl för mig på ett bra tag


Puss å kram

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards