Alla inlägg den 9 november 2008

Av Linda Johansson - 9 november 2008 11:14

Ja sista dagen på den här veckan har man överlevt också iaf hittils :P

Fars dag idag också GRATTIS alla pappor där ute !

Så dåligt med pengar så jag inte ens har råd att köpa en blomma till min pappa ens det känns jätte svårt och jobbigt för efter allt han gjort för mig så är han värd det !

Få se vad jag kan göra tösen kommer hem idag också så hon kanske vill rita något fint till pappa (eftersom han är som en pappa för henne också har alltid varit) Ibland kan hon kalla honom pappa också ! då rättar man henne och säger nej men det där är väl inte pappa de är jue morfar !

då brukar hon säga att nej jag vill säga pappa !

och om det är så hon känner så har jag full förståeelse för det eftersom han har varit som en pappa för henne hela tiden sen hon föddes !

Så en teckning vill hon säkert göra åt honom !


Tösen kommer hem till 15.00 idag ÄNTLIGEN så som jag har väntat på denna dag när hon är hemma kan man slappna av igen utan att vara orolig för vad som sägs och vad som görs osv !

Så det ska bli enormt skönt att få hem henne igen !

Mammas skruttis det !


Idag då ?

Ja ska börja göra mig klar snart var så sjukt trött i morse när jag klev upp som vanligt vaknade jag av att jag behövde gå på toa!

Så man hade inget annat val än att gå upp och då var man vaken

så Nu är jag rätt pigg faktiskt somnade rätt sent igår

Sen invänta tösen hitta på något bus och mysa i massor !

sen blir det tårta och fika hemma hos bror för vi har jue två pappor med oss då min pappa och bror han är pappa också hans första fars dag eftersom Emma var så liten förra året och inte kunde vara med utan låg i babysittern och skrek :P

I morgon börjar skolan igen måste väl gå då förstår jag !

Vi har pratat lite mamma och jag och vi tycker båda att det vore bäst om jag började jobba igen istället för dom går hjälpa till så mycket med pengar!

jag behöver tjäna egna pengar så slipper man må dåligt varje månad när alla räkingar är betalda och man kanske har max 500 kr kvar !

Soc är så sjukt snåla dom kan inte bidra med pengar så man klarar sig till vanliga Svenskar medans dom öser pengar över dom som inte är Svensk !

Det borde inte få vara så igentligen !

Så jag fundear ganska stort på att hoppa av skolan igen och börja jobba inte på samma jobb kanske men söka något annat vill gärna jobba i någon klädaffär dom som känner mej eller har träffat mej tycker att jag skulle passa jätte bra att jobba så eftersom jag är trevlig och pratglad och öppen !

Många som kommer fram och frågar mig om saker när man är ute i någon affär vad jag tycker och det är jätte kul att dom kommer fram till just mej av alla där inne då måste jag på något sätt locka folk till mig :P

händer iaf minst en gång ibland två är jag är ute någonstans spelar ingen roll vart mataffär , klädaffär , eller på någon resturang eller pizzeria

kul kul kul är det iaf !


Jag ska verkligen fundera på det här så återkommerjag med vad jag har kommit fram till vill ge skolan en chans nu iaf ,iaf veckan ut så får vi se sen då !


Ne dax att göra något kanske även fast jag skulle vilja springa runt i morgonrock hela dagen så går det jue inte

skriver mer senare om det hänt något intressant annars skriver jag mer i morgon för isåfall om jag skriver senare så kommer jag skriva om något tråkigt som ingen vill läsa endå :P


Puss å kram

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards