Direktlänk till inlägg 4 november 2008

Blogg !

Av Linda Johansson - 4 november 2008 13:00

Tycker ni också att det har blivit lite kyligare nu än det var tidigare i morse?

Jag fryser jätte mycket även fast jag är innomhus fast här i min lägenhet så sätter dom inte på värmen förens det blir minus grader men det spelar ingen roll om dom gör det eller inte för det känns endå inte att dom är på det är jätte kallt på golvena funderar på att köpa ett par tofflor åt Nea som hon kan ha på sej så slipper hon bli kall om fötterna !

om inte annat får jag väl ringa och skälla lite grann :P  jag betalar så hög hyra varje månad så jag har rätt att få lite värme iaf ! SJUKT snåla är dom endå ska dom få in pengar !

företaget Sandvikenhus hade jue mitt område förut innan ett företag som heter Allokton tog över ett företag ifrån Stockholm och då kan ni jue gissa att det vart höga hyror på en gång för Stockholmare har jue råd !

men när Allokton tog över så förlorar dom fler och fler hyresgäster för hyrorna blir för höga och man får ingen service heller !

så nu ska Sandvikenhus ta över igen TACK och lov :)

så nu kanske man får lite värme på vintrarna iaf !


Sitter och glor på våra bästa år nu gud va skit dåligt det har blivit igentligen !

förut kunde jag inte missa ett enda avsnitt men nu kan man missa jätte många utan att det gör något man kommer in i serien på en gång endå !

det händer ingenting !

Värdelöst men endå ska man kolla på det när man kan och har tid !

konstigt endå !

Funderar fortfarande på vad vi ska hitta på idag jag och Nea !

Ringde och kollade hur mycket pengar jag hade på kontot men inte fan var det mycket så man har råd att köpa vantar och mössa och sånt åt Nea nu iaf

lät på mamma som om hon skulle hjälpa mej lite grann

hade jue så sjukt mycket räkningar den här månaden

Så jag vet inte vad vi ska hitta på idag


Någon som har nå förslag kanske ? :)


Idag är jag faktiskt rikigt trött helst av allt skulle jag vilja ligga i soffan hela dagen undet en filt och kolla på TV eller film

dricka något varmt men det går jue inte måste kanske ut med Nea i kylan endå brr !


Det återstår att se vad som händer

skriver mer senare idag

 Puss å kram

 
 
Ang1e

Ang1e

4 november 2008 15:13

Du får väl höra av dig nån dag om du vill träffas, så får jäntorna leka lite :-)

http://angelica0lsson.blogg.se

 
Linda

Linda

4 november 2008 15:31

ja men själkvklart måste vi göra det skulle vara jätte kul :)
hör av dej när du kan
du kan väl adda mej på min msn ?
liinda_a_@hotmail.com

http://Lindajoohansson.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards