Direktlänk till inlägg 12 november 2008

Absolut Bästaste BÄSTASTE vännen !

Av Linda Johansson - 12 november 2008 14:23

Nu ska jag ta mig tid att berätta om min bästaste vän Linda Lindqvist !


Hon är den bästa vän man kan ha en underbar mamma till sin son!

Hon är den jag ALLTID kan skratta med hur jobbigt vissa saker än är så får hon mig ALLTID att skratta

Den vänskap vi har är det nog inte många som har !

Hennes hem är mitt hem och mitt hem är hennes hem !

vi kan komma och gå som vi vill hos varandra vi behöver inte fråga om man får ta en dusch eller om man får ta en macka utan det gör vi bara !

Det finns ingen som betytt så mycket för mej av mina vänner som Linda har/gör !

Hon är min stjärna min sockertopp och ABSOLUT bästaste UNDERBARASTE vän! Man behöver aldrig tänka på vad man säger eller gör

allt som misstolkas gör vänder vi på och skrattar åt istället !

Hon är den jag kan prata med om ALLT !

Jag behöver inte dölja något för henne hon vet ALLT om mig och jag vet ALLT om henne

vi är Bästa vänner och systrar (tvillingar) och självsfrändare !

Vi tänkar oftast samma sak vi gör ofta samma saker !

Hon är den som jag VET jag alltid kommer ha kvar !

för det vi har är så speciellt så värdefullt för dyrbart för att bara kastas bort

 Jag vet att jag kan ringa till henne när som helst mitt i natten,tidigt på morgonen när som helst om jag behöver prata om något och hon vet att det samma gäller henne ingen kan komma imellan oss ! Vivet vart vi har varandra !


Linda du är och förblir min ABSOLUT bästa och UNDERBARA vän min syster jag aldrig fick och min finaste ängel ! Jag älskar dej av hela mitt hjärta <3

 
 
Linda

Linda

12 november 2008 15:28

Älskade, bästa vän.. tack för alla varma ord! Med dig kan jag känna mig trygg & det här är ingen tillfällig vänskap - det här kommer föralltid att vara! Du&jag, vännen. Du är bäst!

http://lindapernilla.bloggagratis.se

 
Linda

Linda

12 november 2008 15:57

Du&jag för ALLTID

http://Lindajoohansson.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards