Direktlänk till inlägg 14 november 2008

Mörkt kallt och tråkigt !

Av Linda Johansson - 14 november 2008 18:11

Usch va mörkt det blir snabbt den här årstiden det är jue inte klokt !

nu längtar jag sjukt mycket till sommaren och bada sola och grillparty

glass och långa promenader och framför allt värme och ljusare tider

eller vad säger ni bloggisar ? :)


Sitter hemma hos mamma och pappa nu ska äta varm macka här GOTT !

sen blir det Idol för fulla muggar :)

undra vem som åker ut idag då ! det blir väl en överraskning kanske !

Sen vet jag inte om jag sover kvar här men känns inte som så eftersom jag ska sova här i morgon natt efter krogrundan !

är inte så sugen på att Bebis är ensam hemma två nätter i rad

ge och försig så åker jag hem i morgon vid 3 tiden efter vi vart hos bror och ätit smörgåstårta och greja ! (brossan hade bjudit Linda också och Hugo det tyckte jag var roligt att dom kunde få komma för mej så är dom faktiskt en del av min familj)

är väl hemma i några timmar med henne tillsammans med Linda

och sen åker jag tillbaka till Jädefors och festar gärnet för sen blir det Lobby och dansa hela kvällen :) SKOJIGT !

Så vi får se hur jag gör !


Pratade med skruttis nyss i telefonen ringde upp Sandra (Faster) tänkte kolla hur det blev i morgon men hon har jue så sjukt dålig täckning så jag hörde knapp vad Nea sa och hon hörde inte mej heller så hon tröttnade väl och la på luren kanske :P hon trodde väl att jag hade lagt på !

men det var skönt att höra lilla rösen igen det betyder mycket för mig

det är min kärlek det min sanna kärlek ingen kärlek kan mäta sig med den kärlek jag känner för min dotter aldrig någonsin !


Nu ropar mamma hejvilt att jag ska komma och tugga i mej dom där jävla mackorna så det är väl bäst att jag gör det nu då :P

få se om jag skriver mer senare annars skriver  jag en liten noris i morgon !


Puss å kram vi syns på stan !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards