Direktlänk till inlägg 17 november 2008

Trötter !

Av Linda Johansson - 17 november 2008 12:31

ja idag är jag trött somnade rätt sent igår hade svårt att sova kanske för det som hände igår med tösen ! (skruttungen var väldigt mammig igår Som att det skulle vara något nytt då, det har hon varit ett tag nu det är bara mamma som gäller !

började vänja mig med att hon höll på att tjata ihjäl mej om sin pappa där ett tag men nu säger hon knappt någonting om honom utan nu är det bara mamma som gäller hehe mammas unge )

Jag vet inte somnade vid 1 tiden igår kväll klockan ringde 07.30

var så sjukt trött när klockan ringde det känndes som att jag nyss hade somnat och man har precis kommit in i det skönaste stadiet !

så ringer klockan usch

Nea var inte heller så pigg i morse men jag fick i henne en hel tallrik gröt och det trodde jag inte att jag skulle få men hon klagade på att det smakade olja av gröten skit unge man har väl inte olja i maten !

försöke förklara det för henne men jag tror inte hon trodde på mej för hon tyckte endå att det smakade olja

jag kan inte minnas att jag någongång har haft olja i någon mat i huvudtaget jag andvänder margarin smakar bäst så !

lämnade henne på dagis den vanliga tiden

men fy vad kallt det är ute idag vill helst bara ligga inne i soffan med en filt över mig hela dagen ! men det går jue inte...

Ska nog ta mig ner till stan när jag hämtat Nea och gå hem till mamma och pappa en stund tror jag !

Vi får se vad vi hittar på idag !


Familjerätten i morgon kl 13.00 med Daniel då få se vad vi kommer fram till då ! hoppas att vi kan komma fram till något som båda är nöjda med ! men det är oftat svårt att båda blir det ! brukar sluta med att antingen kommer vi inte fram till någonting eller så är det alltid någon som går iväg missnöjd !

hoppas det blir bättre imorgon då

vi har äntligen fått en ganska bra kontakt så vi kan prata med varandra !

han var jue till och med hem till mej och Nea och skulle prata om tutten och sovplats ! han hade tagit med sig kakor tur var väl det eftersom jag inte hade något hemme tyckte jag var gulligt gjort !

så jag hoppas på det bästa i morgon !


Sen på onsdag samma tid så ska jag dit med "henne" dotterns pappas sambo !

tror inte det kommer bli någon skillnad där faktiskt INGEN av oss har ens försökt men vi får se !


Så här ser min vecka ut just nu! :

Måndag: ta det lungt knata över till mamma och pappa är sugen på valbo idag men vi får se tror inte dom är så sugen på det har jue inte ens pengar !


Tisdag: Familjerätten , ringa lite samtal och sen busa med Nea


Onsdag: Familjerätten igen


Torsdag: Nea åker till sin pappa jag ska försöka få med mig någon vänlig själ in till Valbo vill in till IKEA och kolla lite och sen till köpis och få tag i vantar åt Nea


Fredag: Städa , ta det lungt framför TVn (kanske våldgästa Linda och glo på Idol med henne)



Lördag: hämta hem skruttlusen och ha en massa mys och bus <3


Söndag : en vanlig slapp dag för både mej och Nea TVn på hela dagen eller om vi knatar ut !


Så ser min vecka ut inte så händelserik men något händer iaf varje dag !

Hinner man ta det lungt imellan gångerna också !

Skriver mer senare idag !


Puss å kram !

 
 
Ingen bild

Milla

17 november 2008 15:33

Hej! Kikat lite i din blogg då och då. Mysig läsning, härligt att läsa sådär(: Fin dotter har du! Duktig med nappen oxå!
Vad går de här mötena du ska på ut på? Varför träffar du pappans sambo? /: Så skriver du att ni inte försökt? Fattar inte riktigt. Har inte läst alla bloggar heller, men ja, om du vill berätta såklart..
Ha en trevlig dag! /Milla

 
Linda

Linda

17 november 2008 15:40

Hejj Millan !
Trevligt att du tycker om min blogg blir jätte glad för det :) hoppas du fortsätter att följa min vardag och mitt liv..!

Tyvärr så vill jag inte gå in på nå detaljet angåeende det det blir inte så bra om jag gör det !
men allt jag kan säga är att vi ska dit för att vi inte kan komma överrens och inte har kunnat gjort det på mer än 3år
det är allt jag kan säga tyvärr

Hoppas du fortsätter läsa min blogg och ha en underbar dag !
Kramar

http://lindajoohansson.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Millan

17 november 2008 17:43

Men usch så jobbigt! ): Tråkigt du. Ja men jag önskar dig lycka till och hoppas de löser sig till det bästa. Är inte nå insatt i sånthär så vet ju ingenting om det men allt tjafs av något slag är ju jobbigt!
kram

 
Linda

Linda

17 november 2008 18:21

ja det är väldigt jobbigt för allihopa !
men jag hoppas att det blir bra snart att alla bråk upphör !
Tack så mycket :)

Kram

http://lindajoohansson.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards