Direktlänk till inlägg 19 november 2008

Mycket idag !

Av Linda Johansson - 19 november 2008 09:23

Godmorgon allihopa :)

hoppas allt är bra idag med er !

själv mår jag bra men är lite stressad det är mycket som händer idag för mig


Jag har varit och lämnat tjejen på dagis

det gick bra idag utan nå kläng och gråt när jag skulle gå

hon sprang iväg på en gång och lekte med Ida :) det känndes bra då fick men iaf en gång gå därifrån med gott samvete !


Väntar in pappa han kommer och hämtar mej kl 10.00  har precis gjort mej klar han ska skjussa mej ner till stan måste lämna in lite papper till Soc

och sen måste jag till försäkringskassan och söka nytt bostadsbidrag

sen efter det vet jag inte om jag hinner hem imellan och äta någonting för sen blir det ett till besök på familjerätten

efter det skyndar jag mej hem till mamma och pappa

(dom lär hämta Nea på dagis idag) inväntar dom och åker direkt med mamma och hämtar mormor för att åka till Maxi och storhandla

efter det är det bara hem och göra mat och ta det lungt en liten stund och sen är det dax för att sova


så idag blir det fullt upp kommer inte hinna träffa Nea så mycket idag

men hon blir hemma i morgon iaf med mej innan hon åker iväg över helgen!

så vi kan passa på att mysa lite innan hon åker


Ja så ser min dag ut ! nu ska jag göra det sista innan pappa kommer skriver mer senare


Puss å kram var rädda om varandra !





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards