Direktlänk till inlägg 21 november 2008

Personliga frågor!

Av Linda Johansson - 21 november 2008 08:48

Ni kommer säkert ÄLSKA det här ! Enjoy !


1. Fullständigt namn? - Linda Maria Ireené Johansson

2. Exakt ålder? - 22 år

3. Vart bor du? - sandviken

4. Bor tillsammans med? - Min underbara dotter och Kattkräket

5. Husdjur? - Kattkräk Bebis

6. Färg på ditt hus? - Vitt tegel !

7. När är du född? - 19861024 Gävle BB

8. Klass? - Klass? går iaf Komvux ett tag till!

9. Vilket år tar du studenten? - det gjorde jag aldrig hoppade av före!

10. Något jobb? - Söker för fullt !

11. När gick du upp i morse? - 07.30 tror jag det var

12. När ska du sova ikväll? - Efter Idol och Idol efter snack

13. Duschat idag? - jag ska !

14. Kramat någon idag? - Nej inte än !

15. Pussat någon idag? - Nej inte än!

16. Vad har du ätit idag? - ingenting än så länge frukost snart

17. Dagens klädsel? - leggins grått Linne och en grå lång tjock polo tröja

18. Dagens smink? - Puder Macara, eyeliner

19. Dagens sötnos? - "han"

20. Dagens roligaste? - Med Linda igår !

21. Har du många vänner? - ja en hel del

22. Hur många har du kysst? - Oj det är många det under mina år !

23. Hur många har varit otrogna med dig? - jag vet inte tror inte någon varit det inte vad jag vet iaf

24. Vem pratade du med i telefon senast? - Mammi

25. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? -


FAVORIT:

26. Film? - Många

27. Låt? - Många det också

28. Mat? - Pasta

29. Dryck? - Coca Cola

30. Färg? - Brun , svart , rosa

31. Stad? - Göteborg

32. Land? - Sverige

33. Ämne i skolan? - hm ?



SENASTE:

34. Personen du tänkte på? - Nea

35. Gången du spydde? -  ehe? det vet jag inte

36. Gången du grät? - förra veckan tror jag

37. Pizzan du åt? - äter inte pizza speciellt ofta

38. Gången du var i Göteborg? - Aldrig

39. Gången du var i Stockholm? - Förr förra sommaren kanske ?

40. Gången du var full? - Länge sen

41. Gången du var hög? - Har jag aldrig varit  och kommer aldrig vara heller!

42. Personen som såg dig gråta? - Mammi !


ANTINGEN ELLER:

43. Svart eller vitt? - Svart

44. Hund eller katt? - Hund

45. Ut och festa eller hemma och mysa? - Beror på vilken man myser med

46. Tv-spel eller datorspel? - Data-spel

47. Hångla eller ha sex? - hångla

48. Lunarstorm, helgon eller Playahead? - Inget av dom

49. Ragga eller bli uppraggad? - ragga är skoj :D

50. Big Brother eller Paradise Hotel? - BB!

51. Har du svart hår eller blont? - Brunt !

52. Har du blåa ögon eller bruna? - blåa

53. Choklad eller lakrits? - Choklad

54. Göteborg eller Stockholm? - Göteborg

55. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger

56. Coca cola eller fanta? - Coca cola

57. Pizza eller kebab? - Kebab

58. Randigt eller prickigt? - prickigt är snyggt

59. Älska eller älskas? - båda

60. Leva eller dö? - leva



ANTAL:

61. Personer du älskar? -  Familj , vänner 

62. Personer du hatar? - " "

63. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - 3 när man var yngre :P

64. Glassar du ätit på en dag? - 5

65. Gånger du ätit kött? - Men sånt kan man jue inte veta !

66. Gånger du haft minnesluckor? - Aldrig ! i remember everything !

67. Gånger du varit hög? - Igen ?

68. Gånger ditt hjärta brustit? - En gång !



VEM

69. Ska du träffa imorgon? - Nea :D

70. Sjöng du senast för? - Pappi !

71. Hade du senast en msn konversation med? - Pelle !

72. Vill du kasta en sten i huvudet på? - " "

73. Förtjänar att dö? - pedofiler, våldtäksmän 


VAD:

74. Gör dig glad? - kärlek o familjen

75. Gör dig ledsen? - ensamhet

76. Vad vill du helst göra nu? Få städningen klar så man slipper det sen !

77. Vill du ha nu? - Massor med pengar och kläder !

78. Önskar du dig i julklapp? - spelar ingen roll får endå inga julklappar!

79. Längtar du till? - Sommaren !

80. Ångrar du i ditt liv? - Det är mycket det !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards