Direktlänk till inlägg 21 november 2008

StädTanten Linda!

Av Linda Johansson - 21 november 2008 12:05

Japp känner mej lite som så eller kände rättare sagt :P

Men nu ÄNTLIGEN är det klart nu kan man slappna av och känna att man inte behöver städa igen förens nästa helg !

Har bestämt mej för att lägga upp ett schema åt mej själv där det står att jag ska städa en gång i veckan det vill säga varje helg då

eftersom Nea är hos Daniel då men får ändra på dagarna sen när schemat kommer bli ändrat !

Men jag måste försöka skärpa mej och inte låta det gå så långt i mellan gångerna jag tar tag i städningen !

damma är Okejj det är lite skoj man kan sätta på TOK hög musik och ta fram trasan och dansa sej igenom dammningen ! :)

torka golven är också Okejj kan göra samma sak där också!

MEN däremot den där JÄVLA dammsugaren tar livet av mej !

blir aldrig så svettig som när jag dammsuger !

och inte är den snäll heller för fem öre den bråkar och flyger på en och härjar omkring allmänt jobbig !

Så dammsuga är nog det värsta jag vet när det gäller städning !


Var till noaksark här i Sandviken i tisdags och frågade om dom hade nån kattsand som tog bort lukten av en snuskigt skitig katt !

(nej inte rikigt så sa jag men nästan) för hon är en rikigt kissruska och det luktar så jävla illa !

Så jag blev visad en kattsand som kostade 199:-  var inte sååå sugen på att prova något sånt dyrt när jag inte visste om det fungerade

och det förstod hon så hon sa att jag kunde prova på en påse med samma kattsand och se om jag och katten trivdes med den

Trodde hon skulle komma med en liten påse katt sand men det var en lika dan katong som den större för 199:- den vägde 6 kg (så den var jävligt tung att frakta med sig) så jag vart jätte glad över att hon kom med en sån fick också veta att den som jag fick kostade igentligen 119:-

Så det känndes jue bra att jag fick den gratis !

Provade att slänga i kattsanden och det luktade VERKLIGEN rikigt mycket parfym om sanden så jag tänkte att här kommer Bebis inte kissa det kommer aldrig gå nu måste jag spinga iväg och köpa kattsand också !

men när jag satte henne på lådan så luktade hon lite grann och sen kissade hon på en gång !

HURRA ! det fungerade och luktar gott gör det också :)

Så nu kanske det får lukta lite godare här hemma istället för kattpiss överallt ! Lort katt ! :P


Men nu luktar det rent här hemma vill att det ska lukta så här JÄMT !

men jag kan lova att det är SJUKT svårt att springa med moppen i högst hugg med en katt som springer efter !

OCH att hon går där jag redan torkat hela tiden så det blir en massa katttassar överallt ! går inte att torka golven när hon är här

nästa gång får jag stänga in henne i buren medans jag torkar golven !

Men nu är det gjort iaf och glad som fan är jag för det !

Bara att samla nya krafter tills nästa fredag då ! ska ta och städa varje fredag i fortsättningen !


Nu sitter jag och väntar på att våra bästa år ska börja (tantvarning på mej)

ska kolla på det sen börja göra mej klar !


Skriver kanske mer senare idag!

GLÖM INTE att ta hant om varandra !





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards