Direktlänk till inlägg 22 november 2008

Fel !

Av Linda Johansson - 22 november 2008 17:18

Mycket som vart fel idag !

Men ibland så måste man få säga vad man tycker utan att folk ska bli förbannade ! Jag trodde att det vi hade var starkare och mer värdefullare än så ! Men nu ser jag att jag hade helt fel !

Kanske lika bra att sluta här och nu !

Trodde att jag kunde säga vad jag tycker och tänker !

Men jag hade sååå Fel !

Lika bra att sluta här och nu !


Sitter hemma hos mamma och pappa nu ska äta lite här sen ska vi bege hoss hemåt och ha lite myskväll jag och Nea :D

Du är det bästa jag har ingen/ingenting betyder lika mycket som du gör mammas lilla skatt finaste lilla ängel Underbara Solstråle

Det är du och jag emot världen !´

Är så glad att du är hemma igen ! jag Mår alltid så bra när du är hemma skruttis !

När du har varit borta över helgen så har jag samlat nya krafter och orkar

med dej när du kommer hem igen !

Tampas och bråka och bara ha det UNDERBART !

Ett barn är det finaste och mest värdefullaste man kan ha

för dom kan man göra precis vad som helst

det finns inga gränser !

Hur dåligt man än får själv så orkar man endå hålla orken och modet uppe för barnen !

Det är för dom man lever och orkar kämpa !

Det underbaraste man någonsin kan få är ett litet barn

Som är ens egen som man själv har haft under sitt hjärta i 9 månader

Som har samma hjärtslag och samma blod i ådrorna !

Det är bara ens barn man orkar kämpa för !


Ta hant om varandra ! Ta INGENTING för givet

för i slutändan visar det sig att det inte alls var så som man trodde att det var !





 
 
Johanna

Johanna

23 november 2008 21:01

vad har hänt tjejen? Hoppas det löser sig :)

http://haaannaaas.blogg.se

 
Linda

Linda

23 november 2008 22:14

Lite små bråk med bästa vännen bara inte alls kul :(

http://lindajoohansson.bloggagratis.se

 
Johanna

Johanna

24 november 2008 19:42

Förstår det :S Hoppas det löser sig! Gör det säkert =)

http://haaannaaas.blogg.se

 
Linda

Linda

25 november 2008 08:07

Ja det är inte alls kul :/ Men det ser ut som om att vi inte tappat kontaken iaf
hon skickade ett mess till mej igår och frågae om hon fick komma över idag när Nea är på dagis och prata för hon inte mår nå bra och jag är jätte glad att hon vill prata med just mej efter allt som hänt...
det är vänskap det :)

http://lindajoohansson.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards