Direktlänk till inlägg 25 november 2008

Känns bra nu !

Av Linda Johansson - 25 november 2008 12:26

Godmorgon

eller eftermiddag eller vad man nu kallar den här tiden :D

Idag känns det bättre allt är som förut igen ! och det betyder mycket för mig..!


Idag då ?

Har lämnat Nea på dagis ska hämta henne till 14.00

Vi ska följa med Linda till klädjätten hon ska kolla på lite små saker !

och jag ska passa på att handla hem lite små grejer !

Så vi hämtar Nea sen på dagis !

Sen vet jag inte om vi går hemåt till mamma och pappa ! vi får se

ska prata med mamma om att vi ska ta och baka lussebullar och pepparkakor också innan Nea åker på Torsdag

Så hon hinner vara med på det...

Annars får jag göra det själv :D men jag är inte så bra på att baka

vissa saker är roliga att göra men igentligen är jag inte så mycket för bak

Sen vet jag inge mer som änder idag hittils men det lär visa sig då !



Skriver mer senare idag

Puss & Kram


 
 
Anders

Anders

25 november 2008 12:45

Självklart kommer jag att besöka din blogg :)
En del av hela den här bloggrejen är ju att även läsa. Man får ju försöka titta runt lite i alla fall och se om man hittar något intressant att titta på. Lussebullar och pepparkakor :) Nästan så att jag med blir sugen på att baka. (men bara nästan)

http://giis.bloggagratis.se

 
Linda

Linda

25 november 2008 17:27

Va bra vad glad jag blir :)

Lusseullar det ska jag och tösen och mamma baka i morgon är det tänkt :)

http://lindajoohansson.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards