Direktlänk till inlägg 1 december 2008

magbesvär ?

Av Linda Johansson - 1 december 2008 10:17

Nea klagar flera gånger om dagen att hon har ont i magen

ibland säger hon att hon har ont i hjärtat också men hon kan jue inte veta på vilken sida hjärtat sitter på men jag har pratat med hälsocentralen ringde nyss dit och dom sa att jag skulle skriva en dagbok vad Nea får för mat och det gäller dagis också att jag måste få veta exakt vad dom äter där ifall det kan vara så att hon inte tål någon form av mat !

Sen skulle vi ta bort skalen på tex äpplen gurka och tomater

och undvika paprika helt !

Så vi får köra på det här nu så får vi se om det blir bättre

ska prata med Daniel också om detta !


Fick också hem dagiskorten på Nea idag hon var sååååå söt mammas unge det

ska behålla allithopa tänkte höra med Daniel om han vill ha nå kort isåfall får han dubbelbeställa och be dom skicka till hans adress om han vill ha några kan jue vara en bra julklapp ifrån Nea för det ska Nea ge mamma och pappa och mormor och morfar i present iaf sen får vi se om bror och satu får ett kort för jag ska välja först sen får mamma och pappa välja :D


Ne nu ska jag ringa runt lite och söka jobb önska mej lycka till nu :)

 
 
Ingen bild

Mimmi

1 december 2008 10:34

Kanske vill "ta kort på kortet" så man får en skymt av dagis bilden om den blidde fin? :)
lycka till med jobbsökandet - var vill du jobba?
kram

 
Linda

Linda

1 december 2008 12:11

Hejj Mimmi :)
ja jag ska göra det absolut klart ni ska få se kortet

jag har sökt till mitt gammla jobb på ett äldreboeende och så har jag sökt idag till ett annat äldreboeende dom skulle tänka igenom saken och återkomma eftersom jag har 3 års erfarenhet inom vården så kanske det inte är nå problem hoppas inte det iaf

Många kramar

http://lindajoohansson.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards