Direktlänk till inlägg 4 december 2008

Ett snäpp klokare!

Av Linda Johansson - 4 december 2008 22:49

Ja idag har man fått klart för sej att saker och ting inte är rikigt som vissa vill få det att tro att det är !

Jag har blivit lite klokare efter att ha pratat med två underbara människor !

TACK så otroligt mycket till er tjejer !

Den enda står mej väldigt nära och tösen nära också

och den andra är en kompis över internet som jag fattat MYCKET tycke för och hon är en väldigt STOR stjärna i mina ögon  (för att inte andvända namn ni vet nog vilka ni är)

Ibland behöver man prata av sej lite för att bli lite klokare och förstå lite bättre och värdesätta sig själv mer än vad man gör många gånger !

Men en sak som hände sades igår kan jag inte glömma det gjorde OTROLIGT ont i mej att höra något sådant som jag ALDRIG hört av (den) förut

någonsin !

Men jag VET att det inte är sant men endå det kändes verkligen och det förlåter jag dej aldrig för !


Ville skriva av mej lite grann jag vet att jag inte skulle skriva något mer idag eller jag sa det till mej själv men så blev det jue inte !

Är otroligt trött och hungrig så jag tänkte ta mej något att äta och sen blir det en bok och sängen i morgon komme Linda över och busar med mej :D

glutta på idol och ha det trevligt som bara vi kan !

Är SJUKT sugen på att gå ut och dansa på lördag efter julskyltningen men jag vet inte vi får se det beror på om ekonimin tillåter en sådan sak !

blivit mycket shopping dom senaste dagarna så nu måste man hålla i slantarna !

Natti natt allesammans ta hant om varandra nu, nu stutsar jag strax i säng och snarkar lite med john blund !


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards