Direktlänk till inlägg 21 december 2008

Goddagens !

Av Linda Johansson - 21 december 2008 16:26

Fullt upp idag också !

Sov jue hos mamma och pappa igår natt åkte hem tidigt i morse före Lunch för att invänta Linda och Hugo dom kom mellan kvart över 10 och halv 11 !

Sen var det full rulle i några timmar barnen lekte och bråka lekte och bråka och lekte igen ! Som vanligt men när dom väl leker så leker dom också !

Så Linda och jag satt och planerade lite i sommar som vi ska göra med barnen antingen kolmåden eller så skansen !

Sen ska Linda och jag åkte till badhuset i Borlänge också är sjukt roligt där har sätt lite bilder så då får barnen vara hemma och vi åker och härjar utan dom :P barnsliga som vi är haha !

pratade om allt mellan himmel och jord åt lite mat ungarna åt inte speciellt mycket men Nea fick i sig en potatis och två korvar iaf ! får väl vara nöjd med det då !

Fika lite också en stund efter maten munk med äppel i GÖTTANS det !

vid 15.00 gick Linda och Hugo hem och pappa hämtade mej och Nea

var meningen att vi skulle välja en julgran och klä den tillsammans bara jag och Nea hemma hos mamma och pappa för vi ska jue inte ha någon egen julgran men fick reda på att man inte ska ta in en gran som stått ute och blivit kall direkt in i värmen då barrar den något otroligt !

Så den får stå ute på balkongen inatt så får vi klä den i morgon istället !

Ska väl hem senare och ha lite myskväll bara jag och Nean med lite godis och så eftersom det inte blev något av det igår !


Nea blir väl vaken en stund i kväll för hon somnade till en stund i bilen medans vi letade julgransfot hon var helt slut efter lekdagen med Hugo tufflan mammas :)


Ne nu skriver jag inge mer nu får se om jag skriver en liten stackars rad senare ikväll annars bloggar jag igen i morgon



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards