Direktlänk till inlägg 25 december 2008

Juldagen !

Av Linda Johansson - 25 december 2008 17:59

tänker inte skriva så mycket bara att vi har haft en UNDERBAR HÄRLIG MAGISK!!!  juldag tillsammans och nu är julen över och det känns faktiskt bra !

Nu väntar jag bara på det nya året hoppas det blir bättre än året som var !

Sjuk är jag också helt slut i kroppen orkar ingenting ont lite överallt känns som om jag har feber hoppas iaf att jag blir frisk till Nyår annars blir jag galen !


Nea sitter med sitt nya TV-Spel som vart populärt hon har jue önskat sig det och hon blev ju självklart glad :)

nu skriver jag inge mer ikväll kroppen säger ifrån jag orkar inte göra många knop !

men kvällen är inte slut än vi ska fika lite grann och ha det lite mysigt tillsammans Bror och Satu och Emma åkte nyss men jag och Mamma och pappa och Nea ska ha det lite mysigt hop iaf !

Skriver mer i morgon

Puss & Kram

 
 
Ingen bild

Sara

25 december 2008 20:32

Åh så fint det låter! Så fina kort också! Får berätta sen om hur julen var och vad ni fick för fina saker! God Jul på er! (:
Kram Sara

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards