Alla inlägg den 2 januari 2009

Av Linda Johansson - 2 januari 2009 20:48

Ja då var det kväll igen då vi blir kvar hos mamma och pappa inatt iaf !

Nea ville sova över så det blir väl så då !

Mamma fyller jue år i morgon också så vi ska äta lite smörgåstårta

Var över till bror en stund idag också Sen har vi inte gjort så mycker mer idag har varit en tråkig dag faktiskt har inte orkat mycket idag !

Måste få tillbaka lite energi snart så man orkar göra något om dagarna !

Fasiken idag har jag fuskat lite köpte en kebab rulle och fläskade i mig

inte bra ! Fy på mig !

Måste ta tag i den här skiten måste skärpa mig !

Ska ta handlingen i morgon istället blev inget idag för att vi sover över hos mamma och pappa lite svårt att stor handla och sova över här och få plats med maten här !


Ne nu ska jag krypa ner i sängen med Nea och mysa massor !

Skriver mer i morgon

Puss & Kram

Av Linda Johansson - 2 januari 2009 11:36

Godmorgon eller vad man säger :P


Har precis gjort mig klar duschat och lite sånt så nu luktar man inte gamal groda längre  :D

Är sjukt trött idag känner jag men det är väl för att Nea och jag somnade en stund igår kväll sov till 18.30 Sen somnade vi om vid 23.00 tiden så man har väl sovit för mycket kanske !

Ska börja med maten snart om en liten stund sen ska vi invänta mamma och pappa och åka iväg och handla lite grann ! som jag dock inte ser fram emot orkar inte handla det är så sjuukt tråkigt att handla ! Men ett måste !

Sen följer vi nog med mamma och pappa hem kanske bättre om vi åker hem till dom först och handlar sen ! :P

Mamma fyller år i morgon så vi åker över och äter lite tårta har inte ett öre så jag kan inte köpa henne någonting det här året ska bli bättre jag ska INTE leva på minimum längre !

Funderar på att söka jobb nere på stan på något rock ställe vet inte rikigt vad det heter men det kan bli lite intressant :P

vi får se


Nea sitter i sitt rum och leker snällt pysslar och donar lite grann !

Hon är inte speciellt bra på att underhålla sig själv så ibland måste man säga till på skarpen att hon MÅSTE underhålla sig själv lite grann också

jag har jue inte alltid tid att leka med henne jag har annat för mig också

eftersom jag är ensam är man två så går det väl bra men är man själv så har man såå mycket annat att göra också som tex laga mat städa göra sig klar

ja sånna grejer !

Men nu leker hon snällt i sitt rum utan att jag har sagt till henne på skarpen det är skönt att slippa det en gång !


Ne plikten kallar !

Skriver mer senare

Puss och Kram

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards