Alla inlägg den 13 januari 2009

Av Linda Johansson - 13 januari 2009 21:39

Oj nu är jag trött ligger i sängen nu och lyssnar på Musik med min ÄLSKADE  UNDERBARA FINASTE dotter bredvid mig så mysigt att höra hennes små andetag har låg volym på datorn för att höra hennes små fina lugna andetag

Min älskade skatt äntligen är du hemma med mej igen !

Hon var väääldigt mammig nu till kvällen hon skulle pussas och kramas hela tiden hon ville vara nära mig för att vara säker på att jag inte försvann någonstans ! Gobiten min ! Men nu sover hon tryggt här bredvid mig

Ska börja med att hon ska sova i sin säng nu tror jag ska börja med det redan i morgon faktikst !

Får se hur det går håll tummarna att det går bra nu !


Jo ska kanske berätta lite vad vi har gjort idag då

Danne kom med Nea till mej 15.00 öppnade dörren och möttes av ett JÄTTE smile :P och en massa pussar och kramar så härligt att se henne igen ! det är mammas tjej det !

Först ville hon vara ta det lungt och kolla på film så jag satte på Eva&Adam åt henne men jag hade redan tidigare bestämt med Linda att jag och Nea skulle komma över till henne och Hugo och leka en stund !

Så vid 16.00 tiden skickade Linda mess att dom var hemma ifrån Stockholm så vi knatade dit lat Oxen Nea orkade inte gå dit det tar högst 5 min att gå men hon skulle ha vagnen med sig och så vart det då!

När vi kom dit så började barnen leka på en gång i början gick det jätte bra dom lekte så fint inne på Hugos rum men sen blev det lite små bråk (somvanligt) Nea fick inte vara i Hugos rum Hugo var dum och Nea skvallra :P busungarna

Linda och jag kikade lite på Ellos hade beställt lite grann där igen men tröck ner rutan innan jag beställt hade ändrat mig :P

Bror ringde och frågade om jag och Linda ville följa med tjock gänget på kryssning den 6/2 och faaaan klart vi ville Linda hade fixat med sin mamma och hennes kille Peter också och allt var klart bokat och klart !

Men jag vet inte om jag kommer att ha råd :( är skit ledsen för det

har inte gjort ett skit i sommar förutom att åka till Dalarna i några dagar!

Har inte varit längre än till Gävle sen isommras nu och det känns

VILL verkligen åka iväg nu jag förtjäntar det !

Men vi får se om mamma och pappa kanske kan sponstra lilla fattiga mig med lite pengar !

Gick hem vid 19.00 tiden Nea somnade nästan direkt Så nu sover hon !


Har beställt en massa mer kläder ifrån Ellos har jue tagit delbetalning därifrån som högst får man handla för 10.000 kr (och vem fan gör det igentligen :P) och man har 36 månader på sig att betala och lägsta belopp är 36 kr så jag har precis beställt förutom klänningen och tröjjan så har jag beställt en väska, ett par stövlar, två tröjjor , ett par jeans , och en body

så allt som allt med alltihopa blev det 1600 kr

har ALDRIG i hela mitt liv köpt så mycket kläder på en och samma gång

men jag tänkte ta och betala av allt på iaf 6 månader

Vi får se då kanske inte kan ha allt heller eller så ångrar jag mej

det visar sig tänker inte lägga ut ALLA bilderna här på kläderna utan det jag väljer att behålla lägger jag ut här sen :D


Nu vet ni lite grann vad jag har gjort och vad jag vill göra !

Nu ska jag sova och drömma om "honom" 

Fick precis VÄRLDENS finaste och gulligaste SMS en bild

Det var det finaste jag sätt tror jag iaf en av dom finaste sakerna jag sätt !

Men mer får ni inte veta om det :P

Natti natt dröm sött det ska jag göra !

Puss&Kram



Av Linda Johansson - 13 januari 2009 09:43

Godmorgon !


Vaknade för en liten stund sen OJ vad trött jag är hade nog sovit fortfarande om inte kusin Malin hade ringt och väckt mej :P

Hon hade till och med glömt bort att hon ringde så hon satt i andra tankar när jag till slut svarade efter säkert 10-12 signaler så hon vart jätte förvånad när jag hörde mej i andra änden hahahah ! hon kan hon !

Så jag vaknade tidigare än vad jag hade önskat !

Men det får väl gå det också! Behöver ändra på lite sov rutiner nu när Älsklingtösen kommer hem idag (Såååå mysigt har saknat henne så OTRLIGT mycket)

Så ikväll blir det en massa mys och massa kramar och Pussar det som vi inte kunnat gjort på en vecka nu !

Men först ska jag hinna med rätt mycket här hemma diska bland annat

och lite sånt smått och gott !


Beställde en skit snygg klänning ifrån Ellos igår och en kort tröjja till kommer bli AS snyggt bara jag kan ha storleken nu den kan bli lite för stor !

Men bättre de kanske än för liten så man inte kan ha den

men då fåår man kämpa sig i den istället ! (finns bild nedanför på de !)

Men det ska jag endå göra ska jue ner mina 10 kg till sommaren :D

Folk undrar vart jag ska ta vägen någonstans då !

Men jag gör det inte för att passa in , eller för att andra vill det utan jag gör det för att jag ine trivs med mina extra KG just nu !

Ne dax att sätta fart kanske ?


Puss & Kram

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards