Alla inlägg den 30 januari 2009

Av Linda Johansson - 30 januari 2009 20:59

Nu är jag så fruktansvärt förbannad så jag håller på att spricka !

Katt fan förstör PRECIS ALLT !

Nea hade gått in och lagt sig i sängen jag satte på en film åt henne för jag fick en annan sladd av pappa som jag skulle prova tack och lov så funkade det !

Det gick kanske 2 minuter innan KATT FAN sprang in dit och höll på

Nea ropade på mig att jag skulle ta ut henne för hon vill inte ha henne i samma rum för hon anfaller Nea när hon sover och rör sig för mycket biter henne i huvudet och sätter klona i huvudet på henne ! då kan hon inte sova...

Så jag tog ut henne och sen gick det någon sekund till och hon sprang in dit igen !

jaga ut henne sen spang hon till hallen och satte sig på mattan utanför Neas dörr jag sa åt henne att gå därifrån och hon sprang raka spåret in i Neas rum IGEN !!!!

Det var då det kokade i mig och jag tog henne i nackskinner och tog ut henne !

Nu säger Nea att hon inte vill sova själv att hon är rädd hon har inte sagt NÅGONTING om det förut men nu bara för katt fan härjat omkring

så har hon förstört ALLIHOPA !

Jag vet inte vad jag ska göra med henne !

Jag skulle kunna skänka bort henne just nu känner jag !

Det är inte meningen att när det går så bra som det gör så ska HON förstöra allihopa !

Jag blir knäpp + att hon höllt på och drygat inatt med mej också !

att hon INTE kan sova på nätterna ens ! och att hon inte fattar att hon INTE SKA vara i Neas rum hon bör väl fatta när dörren är stäng där jämt !

Men inte !


Ne är det någon som är sugen på att köpa eller ta över en katt så hör gärna av er ni får henne mer än gärna !



Av Linda Johansson - 30 januari 2009 10:20

Godmorgon !


Oj Oj vilken natt !

Jag har sovit skiiiit dåligt i natt !

Nea somnade jue i sin säng "mammas duktiga lilla tjej förlåt jag menade STORA tjej"

Jag hade jordens huvudvärk igår så jag la mig ganska tidigt jag med ungefär vid 21.00 -  22.00 låg och läste ett tag för att lugna ner huvudet lite som bara bankade hela tiden ! Läste ett bra tag men sen tröttnade jag och blev super trött !

Hade sååå klart dörren öppen ifall Nea skulle vakna och vilja komma in till min säng ! (Men där gjorde jag ett jävla misstag)

Höll precis på att somna efter många moment och prövningar !

Så kommer KATT FAN in i rummet och sätter sig bredvid mig och glor som den västa ugglan !

inte kunde jag sova då så jag sa åt henne att lägga sig så hon gick över till Neas förra plats och la sig och hon somnade jue så klart men INTE jag jag kom tillbaka till samma skit igen försökte sova vände och vred på mig bra länge säkert 2 timmar hade svårt att somna också för jag låg och lyssnade om Nea skulle vakna och komma upp så jag låg på hel spenn om man säger så !

OCH när jag ÄNTLIGEN somnade till så vad fan gör katt fan då ?

Jooo hon hoppar på mina fötter helt utan vidare och börjar bita och kraffsa ! GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD varför skaffade man katt för ??? den frågan ställer jag mej varje dag nu för tiden ! Om jag inte hade samvete så skulle jag LÄTT släppt ut henne så hon fick leva ute som vild katt !

Är sååå OTROLIGT trött på henne nu så det är inte sant !

INGENTING kan man ha hemma heller utan att hon är där på en gång och förstör !

Men jag slänge iaf ut henne eller skrek åt henne så hon sprang iväg och försökte somna om då måste klockan lätt ha varit 03.00

och när jag nästan somnat till IGEN då har jag Neas dörr öppnas då vaknade hon och kom smygandes in i mitt rum så då var det bara att börja om igen

Sa åt henne att komma och lägga sig med mej så stängde vi dörren till sovrummet och jag kunde ÄNTLIGEN sova !

Nea vaknade vid 08.30 hade väl sovit någon timme då bara men det var bara att gå upp det hade totalt glömt bort att TVn i mitt sovrum inte fungerade trött som jag var så jag satte på TVn åt henne för att jag skulle kunna sova 5 minuter till men den funkade jue inte så klart och Nea ville kolla på barnpogram och vakna till lite så det var bara att masa sig upp det !

Så min natt har inte varit ett DUGG bra tack vare katten !

Antingen så är det STOR JÄVLA skärpning på henne eller så åker hon UT och jag tvekar inte !

Hon ska sova hela lååånga dagen och på nätterna när en annan ska sova så är hon vaken och håller på !

Ne nu får det vara nog med det här !

Fan skaffade jag katt för igentligen jag måste jue ha varit rikigt jävla dum !

eller full ! något måste jue ha varit fel i hjärnan på mig när jag gjorde det !

aja skit samma tur att man inte är lika trött som jag var igår iaf !

Lite kaffe nu på morgonen så är jag ganska pigg !

Hatar när jag sover dåligt när jag har Nea för jag vill orka underhålla henne !


Händer idag då ?

Det enda jag vet just nu är att vi ska hem till mamma och pappa senare när mamma slutat och hälsa på för dom ska ha Emma idag (somvanligt)

Så Nea ville väl träffa henne

Sen frågade Tommy om vi ville komma över till han och hans lilla tös och hitta på något åka pulka och lite sånt

Låter jätte bra men vi får se hur länge vi blir hos mamma och pappa idag kanske kan ta det imorgon istället om det inte funkar idag !

Det är det enda jag vet just nu !


See Ya !

Puss & Kram



Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards