Alla inlägg den 8 januari 2009

Av Linda Johansson - 8 januari 2009 20:57

Kollade precis klart på Generation Fett

Fy fan säger jag hur folk kan vräka i sig en massa mat och se ut så !

Inte kunna gå , inte kunna skita själv eller kissa !

Utan ens liv består av att ligga i sängen hela dagarna !

Vad är det för liv ?

Hur kan man väga 600 kg ? är inte det äckligt ?

Det tycker iaf jag !

Vet att folk kanske tycker att det låter dum att jag tycker det men jag har rätt att tycka vad jag vill !

Okejj man kanske kan äta lite onyttigt ibland men man måste jue röra på sig också ?

Jag kanske inte är sååå jätte duktig på att röra på mig jag heller

Men när man ser att man börjar nå 100 kg då bör man väl tänka om och

bör låta bli godsakerna ett tag och börja röra sig !

Ja jag vet inte vad ni tycker ?

Jag tycker att det är rikigt äckligt iaf !

Man måste jue tänka på hälsan kroppen mår absolut inte bra av så mycket fett och då ska man inte tala om hur hjärtat mår som måste pumpa extra mycket !

Ne folk får se ut hur dom vill utan att jag brukar bry mig så mycket men när man väger mer än 600 kg så höjer jag på ögonbryna !




Av Linda Johansson - 8 januari 2009 19:30

Godkväll !


Dåligt med bloggning idag !

Men har haft fullt upp ! Somnade sent igår kväll eller inatt !

Vaknade 09.30 av att jag behövde gå på toa ! (MÅSTE vara nå fel på min kissblåsa ! ) Var sjukt trött men var tvungen att gå upp endå !

Hade lovat Sandra att följa med och simma idag men jag orkade inte det !

var alldeles för trött !

Men vid 12.45 kom Linda över och hämtade mej för att ta våran lång promenad ! Vi började gå vid 12.45 och kom hem igen 14.55

Så jag var helt jävla slut i hela kroppen Linda och jag slängde oss ner i soffan och låg där en bra stund och glodde på TV gjorde iordning potatisbullar för Linda var sugen på det !

Efter en stund kom Góa Angelica förbi som vi hade planerat igår !

Jätte kul att sitta och prata med henne det måste vi göra om !

Kollade på TV och hade det jätte mysigt tillsammans !

För en stund så gick både Linda och Angelica så nu sitter jag här och bloggar och lyssnar på Britney spers nya Womanizer

Har pasta på spisen tänkte äta lite grann sen ska jag kolla på en film som

går på 3an ikväll kl 21.00 tror den hette (Matte söker Husse)

Så det blir bara att slappa

Har ont i benen får nog träningsvärk tills i morgon är jue inte alls van att gå så långt !

Men nya tag i morgon för vid 13.00 tiden så ska vi gå ut igen och gå samma väg lika länge och långt ! (SKA gå ner dom där jävla 8-10 kg till sommaren)


Till helgen blir det nog att gå på fest ! Måste passa på innan barnen kommer hem Linda får Hem Hugo på Söndag och jag Nea igen på Tisdag !

Och när dom kommer hem så blir det inge mer utgång så länge dom är hemma!

Så vi tänkte väl göra det till helgen då ! Får se om Martin kan fixa fest nu då !

Ne nu måste jag kolla till pastan på spisen Skriver inge mer ikväll

Men jag skriver väl lite grann i morgon !


Natti Natt

Puss och Kram

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards