Alla inlägg den 19 januari 2009

Av Linda Johansson - 19 januari 2009 18:03

Godkväller !


Natten gick jätte bra var väl lite motigt där när jag skulle åka iväg men när jag väl kom dit så gick det jätte bra ! Jobbade med två stycken och vi hade en jätte bra natt pratade en massa och fick en massa bra tips om böcker man kan köpa för att gå ner i vikt ! Men det får vänta eftersom jag har så mycket annat att betala nu !

Mycket att göra men det är bra på sätt och vis så man inte somnar

framåt 04.00 tiden på morgonen vart det jobbigast då var jag så trött så jag kännde mej full faktiskt :P Och inte ens kaffe hjälpte då så då var det ganska skönt att det ringde mycket så man fick hoppa upp och bli lite piggare !

Lämnade Nea på dagis vid 07.30 tiden hörde ifårn Sussi som jag jobbade med att man kunde lämna barnen på dagis när man jobbat natt för att få sova en stund så jag ringde till Neas dagis och hörde om det stämmde och det gjorde det hon skulle få gå till 14.30

Så mamma och Nea hämtade mej i morse när slutade (mamma berättade att Nea hade vaknat vid 05.30 och så tidigt har hon ALDRIG vaknat förut)

Åkte hem en sväng för att hämta Neas täckbyxor dom var hon tvungen att ha på dagis om dom skulle vara ute !

Gick hem sen och faaaaan va kallt det var ville bara hem och lägga mej under ett varmt täckte och sova !

Så jag somnade vid 09.00 tiden kanske och sov till 14.00

Så jag är ganska trött nu

Sandra hämtade Nea på dagis så kom dom hit så åkte vi till gymnastiken !

Och tur hade jag att Sandra var med för usch va trött och klen jag var hade inte orkat springa runt med Nea själv !

Jag ville bara hem och strosa runt här hemma !

Men jag ville göra det för Neas skull så nästa gång vi ska på gymnastik så hoppas jag att jag inte har jobbat natt då så jag orkar !


Nea somnade på soffan nästan direkt när vi kom hem hon var helt slut mammas lilla tjej efter ha gått upp så tidigt !

Började med maten och mamma och pappa var över och pappa hjälpte mej att byta ut min hemtelefon emot en annan som jag hade !

Väckte Nea och frågade om hon ville ha mat och det ville hon men hon satt och halvsov vid matbordet lilla gumman!

Men åt gjorde hon iaf så jag är nöjd hon åt upp snabbt jag vet inte om det var för att jag sa åt henne att när hon ätit upp så skulle jag sätta på TVn åt henne i sovrummet så skulle hon få ligga där och vila en stund eller om det var för att hon var hungrig efter gymnastiken :P

Det lär jag jue inte få svar på direkt !

Så hon ligger i min säng nu och kollar på TV vet inte om hon somnat men hon är väääldigt trött lite rosenröd på kinderna och hon var lite fryssen så jag hoppas att det var bara för hon var trött och hade sovit så hon inte går och blir sjuk nu mitt upp i allt mamma och pappa har legat brorsdottern har varit jätte dålig och svägerskan har också varit dålig !

Så vi får se !


Paketet ifrån Ellos har kommit iaf Linda ska följa med mej och hämta ut det i morgon på coopen så får vi se om det är något som passar annars får jag skicka tillbaka det !

Nu bloggr jag inget mer idag utan jag har lite disk och tvätt att vika sen blir det sängen tror jag !

Natti Natt


Jag tror inte du förstår hur glad du gör mig !

Det du sa till mig idag det värme mej ända in i själen !

Du är så fin

Så otroligt Perfekt och Underbar på alla vis !

Om du bara förstod vad du gör med mig !

Mitt hjärta slår extra slag när jag tänker på sig

Jag går runt och ler utan att ens veta om det själv!

Jag har blivit en gladare människa sen jag träffade dig

Ne du är helt enkelt Perfekt !


Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards