Alla inlägg den 3 januari 2009

Av Linda Johansson - 3 januari 2009 18:38

Har det inte varit sån bra dag faktiskt !

Bråk och bråk och mera bråk med mamma och pappa ! PGA ett enda misstag

Men det är bättre nu !

Nea kom hem för en stund sen hon har varit hos mamma och pappa över dagen för mamma fyller jue år idag (Grattis lilla mamma)

Jag skulle också ha varit med men eftersom det blev som det blev och en massa irritation och bråk så tyckte jag att det var bäst att jag åkte hem så jag har rensat ur min gaderob släng undan en massa kläder två påsar blev det som jag inte ville ha kvar !

Och vikt ihop skiten också ! Sen har jag inte gjort så mycket mer

Ska ta och storstäda i morgon hade jag tänkt ifrån golv till tak ta en hel dag!

Sen ska jag handla också som jag inte gjort idag har inte orkat pga allt som hänt !

Så efter städningen i morgon så åker jag och storhandlar så är det gjort till veckan !

På Onsdag åker Nea till Daniel igen och blir borta tills på Tisdag veckan där på kommer bli långa dagar men det är skönt att få vara lite ensam också !

Ha lite egen tid och göra det man inte hinner eller kan när man har Nea hemma !

Men jag kommer sakna henne som bara den Men jag vet att hon har det bra med sin pappa !


Nea sitter och kollar på Eva och Adam hon har tjatat om den filmen sen hon kom hem eftersom det är kväll nu så får hon väl kolla då sen blir det kväller måste vara pigg i morgon så jag orkar ta en hel dag med städning !

Känner mig lite konstig i ögonen idag vet inte vad det kan bero på

hoppas jag inte är på väg att få ögoninflamation det skulle jue vara just snyggt det !

Ne nu bloggar jag inte nå mer idag skriver mer i morgon

Natti natt på er allihopa!

Puss & Kram

Av Linda Johansson - 3 januari 2009 12:30

hahahah hittade lite bilder på mej och Linda ifrån Lobby på Nyårsafton när vi hamnade där på nå konstigt vis !

hahaha kan man bli snyggare än vad vi är ?



Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards