Alla inlägg den 18 januari 2009

Av Linda Johansson - 18 januari 2009 17:37

Godväll !

Eller eftermiddag eller vad man nu väljer att kalla det :D


Nea och jag är hemma hos mamma och pappa nu Nea ska sova här för i morse ringde dom och frågade om jag kunde jobba i natt så självklart vill jag göra det ! Så jag börjar 21.00 och jobbar till 07.15

Imorgon när jag slutar så kommer mamma och Nea och hämtar mej och mamma skjussar hem oss så äter vi lite frukost och gör oss klar för att knata iväg till Dagis så jag lämnar Nea på dagis till 09.00 till 14.00 det får räcka med dom timmarna !

Sen vid 15.30 tiden i morgon är det gymnastik som gäller Faster Sandra ska följa med oss och det kommer bli jätte kul :D

Sen hoppas jag till veckan att Sandra följer med mej och Nea in till Valbo ska kolla på ett par långa fina handskar som jag ska ha till min svarta klänning så nu hoppas jag att mitt paket ifrån Ellos kommer den här veckan ! Så jag får prova hur det kommer se ut eftersom jag ska ha på mej klänningen på kryssningen när vi åker inte många dagar kvar nu :P

Är AS taggad nu GUUUD så kul vi kommer att ha :D

Har lovat Nea att köpa hem lite godis till henne ! så jag ska väl göra det också !

Själv ska jag ha en massa vuxet godis :P hoppas jag på det beror på vad plånboken säger så den inte gapar tomt !


Händer i veckan då?

Måndag - Dagis , gymnastik

Tisdag - Optiken , förhoppningsvis Valbo med Sandra !

Onsdag - Stor möte med familjerätten och familjecenter och allihopa !

Torsdag - Nea åker till Danne jag ska ta det lungt

Fredag - Städa

Lördag - Slappa

Söndag - Slappa


Det är det som jag vet händer i veckan ! Men någon dag i helgen ska jag ta den där fikaträffen med Tommy också som inte blev av något sist !

Men vet inte vilken dag det blir än !

Men sen händer det inte så mycker mer !

Nu ska jag mysa en massa med Nea innan det är dax att bege sig till jobbet hoppas jag får jobba med någon bra inatt :P

Natti natt med er som ska sova själv jobbar jag hela natten :P


Det känns bra !

Jag mår bra !

Du är så fin , och du får mig att le ,

Det går inte en enda dag utan att jag tänker på dej !

Bara du får mig att känna tro på kärleken igen !

Det är obeskrivligt hur glad du gör mig !

You rock my world baby <3




Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards