Alla inlägg den 14 januari 2009

Av Linda Johansson - 14 januari 2009 18:23

Hejj på er!


Nea och jag kom hem för en stund sen !

Gick över till kusin Malin och Donnie vid 14.30 tiden för att barnen skulle få leka av sig lite Full fart direkt när vi kom dit !

Malin och jag satt och pratade lite medans ungarna sprang runt som två dårar överallt !

Sen blev det en tripp ner på stan Malin bjöd på fika fast jag tog bara en kopp kaffe ska inte ha nå sånt där sliskigt ! Ska HELT sluta med det !

Ungarna höll på som två riktiga galningar inne på Fiket vi var tvugna att säga åt dom flera gånger men dom lyssnade så klart inte på det !

förstår inte vad dom har fått öronen till igentligen dom är ganska onödiga eftersom dom inte andväns endå !

Sen knatade vi hemåt igen

och Nea ligger och kollar på bilibompa i sängen och jag sitter här igen !

Har inte såå mycket mer att berätta har inte hänt så mycket mer idag!


Imorgon ? ja antagligen ska vi träffa Linda och Hugo och kanske förhoppningsvis blir Angelica med med sin dotter Emilia :D blir super bra

Har skrivit lite adresser idag till alla Neas kompisar som ska bli bjudna på kalaset vi ska ha blir nog den 28e Februari det är en Lördag dumt att ta det i veckan många som inte kan komma då !

Så jag har pratat med Danne och han tyckte också att den 28e lät bra !

Så ska ringa och hyra lokalen också ganska snart så man vet att den är ledig !

Ska köpa inbjudningskort och skicka ut så fort jag får pengar också !

mycket som ska göras !

Men jag ser fram emot det ha ett rikigt barnkalas för första gången :P

Danne kommer komma över någondag i veckan så vi kan planera lite grann vad vi ska ha för lekar och sånna saker så det blir säkert bra !


Ne nu får det vara någ med att blogga idag

Natti natt

Puss&Kram




Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards