Alla inlägg den 20 januari 2009

Av Linda Johansson - 20 januari 2009 21:51

Hejjhopp!


Ja då har ännu en dag paserat då !

Har inte gjort så mycket idag lämnade Nea på dagis 09.00 gick hemåt och gjorde mej klar sen kom Linda vid 11.10 och skulle följa med mej och hämta ut mitt paket ifrån Ellos !

och så skulle hon hjälpa mej att betala lite räkningar har inte rikigt förstått det där med att betala via internet än lika så bra att Linda hjälper till som har gjort det ett bra tag nu så det inte blir något fel !

Provade kläderna också är jätte nöjd med allt speciellt skorna och väskan

Fick inte med klänningen och tröjan i det här paketet men det kanske kommer senare i veckan !

Men annars så är jag nöjd (finns bilder här längst ner sen)


Mamma hämtade mej strax efter 12.00 så åkte vi och hämtade Nea på dagis tidigare idag !

För mamma skulle ha Emma en stund idag också så hon skulle ha både Nea och Emma och det kan bli lite jobbigt Emma är lugn av sig men Nea är värre än värst hon !

hade jue tid hos optiken 14.00 så mamma och ungarna knatade iväg till leksaksaffären under tiden !

Det gick bra hos optiken synen hade inte blivit sämre tack vare mina nya glasögon men hon sa att jag skulle höra av mej om det skulle bli så att jag skulle se dubbelt för då skulle min dålda skelning ha bliviit värre och då skulle det synnas ! fan vill inte gå och vara vindögd precis !

Men annars så var det bra och det var skönt att höra !


Mötte upp moster och Neas två tremenningar på stan också Malin (Kusin) skulle också komma ner för att fika

Nea tjatade ihjäl mej och skulle ha en hund som satt i en väska ett gosedjur då på kapphal för fan 90 spenn det var hund jäveln inte ens värd

men gud så hon tjatade höll bli att bli tokig !

så hon fick den förbaskade hunden men då kände jag att jag kunde ha stryp henne lite grann !

hade igentligen inte dom pengarna eftersom jag betalat in räkningar idag också !

Men nu blir det inte en enda sak till före hennes födelsedag !

Iaf så kom Malin ner med Jenny (min andra kusin kan man kalla henne)

Och det var super länge sen jag träffade henne så det var jätte kul att se och prata med henne igen :)

Mamma och jag tröttnade ganska snabbt så vi gick hemåt till mamma och pappa för att få det lite lugnare det blir jobbigt när Donnie och Nea är tillsammans !

Sen har vi inte gjort så mycket mer idag busat en massa bara !


Nu ligger Nea här bredvid och sover blev lite sen kväller ikväll hon vägrade somna först men nu sover hon iaf och det är skönt !

Synd att det är så sent annars skulle jag ha stutsat in i ett varmt skum bad!

Men jag får göra det i morgon om jag hinner har lite att göra i morgon innan mötet börjat också !

Ne nu blire inge mer skrivande ikväll

Natti natt !

Puss och kram

Av Linda Johansson - 20 januari 2009 17:40

Så sjukt irriterande när man kommit överrens om hur många dagar man ska ha umgänge så ska han komma och säga en massa andra saker !

Och försöka få ta henne tidigare än vad som är bestämt !

Fy va arg jag blir , men jag tänker då INTE ändra mig

Vi har sagt 9 dagar och då ska det vara 9 dagar också inte 8 !

Ne jag kommer säga ifrån !

Imorgon är det stor möte också få se hur det går då !

Är inte ett dugg sugen på att åka dit orkar inte se dom !

Men jag måste har inget annat val !

Försöka att inte dra ut på tiden så man får åka hem sen så slipper man dom !

aja har man fått barn med fel människa så får man sota för det sen också

tyvärr !





Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards