Alla inlägg den 6 januari 2009

Av Linda Johansson - 6 januari 2009 18:20
SDC11320

Filmade nyss Nea när hon stod och sjöng och dansade till "Jag vill vara din margareta" Hon tycker jue om den låten för att hon har lyssnat på den låten på "Eva&Adam" Lill skruttan men jag kan inte lägga in den här på bloggen :S Ska prova att ladda upp den hos mamma och pappa här någon dag i veckan internet går snabbare där så ska prova där !

Så får ni se min gullunge dansa och sjunga :)


Vi har jue varit i Högbo idag ringde lilla mamma i morse när jag vaknade och frågade om vi skulle ta ungarna (Emma&Nea) upp till Högbo och åka lite pulka först var det väl lite osäkert pappa var inte så sugen på det för att han har så OTROLIGT ont i axeln och nacken (hanska in på operation snart) och bror min Emmas pappa var så trött för han hade haft ont i ryggen inatt och sovit dåligt !

Men det blev bestämt att vi skulle åka upp iaf (Jag,Nea,mamma,pappa,Emma Johnny och Satu och så klart Mollie hunden)

Åkte lite Pulka vid vattnet och sen gick vi runt och kollade lite överallt !

Busade runt i en kåta som stod där också !

(Glömde tyvärr kameran hemma så jag kunde inte ta några kort)

Sen följde vi med mamma och pappa hem för att äta lite grann !

Spagetti och köttförsås ABSOLUT JÄTTE MUUUMMMS!!!!

Sen åkte vi hemåt när Mamma skulle åka och hälsa på mormor !

Har kollat på TV och busat runt lite grann

Imorgon åker hon jue till Daniel blir borta tills på Tisdag !

Så Linda kommer över i morgon vid 15.00 tiden tänkte ta den långa promenaden vi brukar gå den tar ungefär 2 timmar att gå så har man gjort nå nytta i morgon iaf !

Pratar med Faster Sandra på MSN nu och jag ska börja simma med henne på badhuset !

Sen ska jag göra mig råd att köpa ett gymkort också ska prata med mamma om hon kan fixa ett billigare igenom Sandvik !

Vi får se ska jue ner dom där 8 kg till sommaren så måste ligga i nu !


Ne nu ska jag stänga ner här och lägga mej bredvid Nea i sängen hon ligger och kollar på Barnpogram! Mysa lite grann som bara vi kan göra :D

Natti Natt Puss och Kram

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards