Alla inlägg den 4 januari 2009

Av Linda Johansson - 4 januari 2009 18:49

Har varit fullt upp hela dagen idag sen jag vaknade ca 08.30

Städat som en tok bäddat rent i sängen tagit reda på VÄRLDENS disk har aldrig sätt så mycket disk förut i hela mitt liv !

Sen har jag dammat ifrån golv till tak och dammsugit och skrubbat av golven

blev klar vid 17.30 tiden helt slut då ringer dom ifrån jobbet och frågar om jag vill jobba NATT !!!! av alla skift herregud hur ska jag klara av detta ?

Är sjukt trött har varit igång hela dagen och så ska man vara uppe hela natten också och dessutom sitta vak bara sitta rätt upp och ner en hel natt det är inte lätt kan jag säga !

Jag ska inte klaga jag vet det blir mycket pengar för det är helg och så natt !

Men endå jag ska klara det här i natt försökte sova en liten stund men lyckades tyvärr inte !

Nea sover självklart hos mamma och pappa inatt

och jag VET ! att jag MÅSTE ut och handla i morgon också !

Ska man få krafter till det också !

Ne nu ska jag sluta gnälla är glad att få jobba lite grann iaf !

Hoppas på att dom ringer ut mig fler gånger !


Nu ska jag försöka mig på att dricka lite kaffe som jag HATAR ! sååå sjukt äckligt men jag MÅSTE om jag ska orka hålla mig vaken!

Skriver i morgon igen !

Godnatt sov gott ni som får : P

Puss & Kram

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards