Alla inlägg den 10 januari 2009

Av Linda Johansson - 10 januari 2009 21:24

Hejj på er alla !


Ja det blev jue bestämt igår att Linda och jag skulle ta och simma idag på badhuset ! Mamma och pappa skjussade hem mej för jag hade jue sovit där inatt åkte hem och packade ner badkläder och sånt och sa till Linda att hon kunde börja knata emot mej så vi kunde gå iväg och börja simma !

Men när jag (som tur var) kollade på badhuskortet så visade det sig att det hade gått ut 2009-01-01 Sååååå jävla förbannad vart jag !

Bad Linda komma över endå så jag kunde ringa till badhuset och kolla om man kunde göra något åt det förlänge eller något ! eftersom jag hade minst 7 gånger kvar att uttnytja

Ringde dit men dom kunde inte göra någonting sa han och fy fan va less jag vart då !

en massa pengar åt helevete bara så där !

Så Linda och jag blev jue besvikna för vi var jue taggade på att gå iväg och simma i iaf 1 timme men så sket det sig

så vi satt här och funderade ett bra tag på vad vi skulle hitta på för något vi orkade inte ta en promenad på 2 timmar idag ingen av oss har så mycket pengar så vi kunde inte åka in och shoppa i Valbo heller!

Så det blev bestämt till slut att vi skulle knata ner på stan och hyra film och köpa bara LITE godis iaf jag (FYY Linda men det är jue Lördag då kan man få unna sig lite grann iaf)

Så vi gjorde oss klar och knatade ner mötte upp Emil på vägen för han skulle lämna pengar till Linda (han är såååå sjukt snäll den killen så det är inte klokt) jag sa det till Linda att är det någon jag tycker du ska vara tillsammans med så är det Emil du skulle bara VÅGA bli tillsammans med någon annan då blir jag vansinnig på dej ! :D

Sen knatade vi vidare ner emot stan SJÄLVKLART står det en AS snygg kille i kassan på videohallen och man ser ut som SKIT hela jag nästan osminkad håret står åt alla håll och man luktar inte blommor heller :P fy fan

Men Men ibland så är det så !

Tog iaf tre filmer en skräckfilm och en typ umgdomskärleksfilm

och en romantiskkomdedi plockade lite godis och knata hemåt !

Köpte lite potatisbullar på vägen för nu var det JAG som var sugen på det den här gången och inte Linda :P

Så vi slängde oss i soffan och har glott på film hela kvällen (Skräckfilmen var skit usch har aldrig sätt någon dåligare film men dom andra var väldigt bra tycker jag)  Linda åkte hem för en stund sen och jag har små plockat lite här tar mega monster disken i morgon orkar inte ikväll !

Sitter och små kollar på TV ska göra kväller ganska snart inte så sent som det har blivit dom senaste dagarna !

Så jag tänkte ta fram boken (var länge sen man läste nu) och slänga mej i sängen  i morgon tänkte Linda och jag ta en promenad vi pratade om att ta samma väg vi brukar gå den på 2 timmar men jag vet inte om vi kommer göra det kan kanske räcka med 1 timme i morgon iaf !

Måste jue ha krafter till annat också jag är helt jävla slut när jag gått den vägen att jag bara ligger på soffan resten av dagen jag måste hinna med såå mycket mer !


Ne nu blir det att kolla vidare lite här på datorn och sen skutta i sängen !

Ska försöka hinna med lite grann i morgon också diska , och kanske ta golven måste göra det innan Nea kommer hem iaf och på Måndag är det mycket annat som ska göras så jag måste nog ta det i morgon !

Godnatt allesammans bloggar mera i morgon

Puss & Kram

Av Linda Johansson - 10 januari 2009 10:39

Godmorgon !


Har precis nyss vaknat sov hos mamma och pappa inatt för när pappa och Emma och Mamma var och hälsade på så ringde min moster Åsa och frågade om hon och min kusin Malin fick komma över till mej och våldgästa lite !

Så självklart fick dom göra det !

Så när dom kom så åkte mamma och pappa upp med Emma till bror igen !

Och Åsa och Malin och jag satt hos mej och väntade och drack lite snapps som Malin hade tagit med sig :P

Som dock inte var så där jätte gott ! Men det gick ner !

Sen hämtade mamma och pappa upp oss för att åka hem till mamma och pappa !

Gjorde varma smörgåsar och drack vin och snapps och hade jätte trevligt !

Skrattade ett antal gånger så jag fick kramp i magen !

Så en helt lyckad kväll var det :)


Idag då?

Jo ska göra mej klar nu för att knata hemåt och möta upp Linda hämta badkläder och sticka iväg och simma på badhuset !

Hoppas det inte är sååå mycket folk där iaf men det är det troligtvis för att det är lördag men men man får väl trängas då !

Senare ikväll vet jag inte vad som händer vi får se vad kvällen har att erbjuda lilla mej !

Händer det ingenting så blir det att bänka sig framför TVn och glo !

i brist på annat !


Skriver mer senare idag / kväll

Puss och Kram  

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards