Alla inlägg den 15 januari 2009

Av Linda Johansson - 15 januari 2009 20:22

Godkväll !


Ja då har ännu en dag paserat förbi !

Jag är trött som en gnu sitter och halvsover här i soffan faktiskt !

Försöker få Nea att förstå att hon måste tugga fortare på dom där jävla vindruvorna :P

usch vilken dag guuud så trött jag är ikväll blir det tidig kväller

Ska upp i tid i morgon för att Doris (Neas farmor) Kommer och hämtar mej och Nea tjugo över 11 för att följa med oss till mördravårdcentralen

Måste kolla vart fasiken min spiral tatt vägen den har flyttat på sig det måste den ha gjort brukar annars känna den bra men nu gör jag inte det !

Så i morgon har jag fått en tid och Doris är så snäll så hon skjussar mej dit och tar med Nea och tar hant om henne där dom har en öppenförskola där också så det finns massor med leksaker och sånt !

Så dom får roa sig själva medans jag ligger där med benen i vädret hahaha !

usch hatar sånt tycker in alls om det man känner sig så utgiven på nå sätt !

Men det måste göras !

Sen efter det åker vi hemåt och äter tar det lungt för att senare vid 16.00 tiden gå över till Linda och Hugo för att baka chokladbollar och ha en massa mys för oss :D  så i morgon blir det fullt upp också!


Hänt idag då ?

Jo vid 13.00 ungefär kom Linda över för att kanske boka om en resa åka med en annna båt istället !

Satt och kollade lite grann men bestämde oss för att åka med den vi bokat endå och så blir det ser ut som om att det löser sig med pengarna

TOK snälla Emil skulle låna ut pengar åt mej han är bra snäll han !

Så vi drar i väg den 6/2 FAAN va jag längtar komma bort lite grann och vilket jävla PARTY det kommer bli alltså !

Sen tog Linda med sig Nea och hämtade Hugo på dagis ÄLSKAR dej gumman du är bäst :) för att jag skulle få duscha  hade inte hunnit med det på morgonen !

Så dom knatade iväg och hämtade Hugo och kom tillbaka sen och då kom även Angelica och Emilia över barnen kom jätte bra övrrens :)

dom lekte så snällt tillsammans på Neas rum men fy fan som det såg ut där inne sen skit jobbigt att ta reda på !

Men dom hade roligt iaf och det var huvudsaken :)

Linda jag och Angelica satt i köket och drack kaffe och snackade om allt mellan himmel och jord kom och pratade om gammla saker som gör än upprörd och förbannad sånt som man ibland tänker tillbaka på !

Saker som hänt !

Ungarna fikade lite grann också !

Dom stannade någon timme sen vart det sent och alla skulle hem och äta och jag skulle börja med maten jag med !

Det var jätte kul det hoppas jag att vi kommer göra om ganska snart !

Har precis för en stund sen diskat upp efter maten och båda är mätta och belåtna så nu väntar sängen ska lägga mej med Nea och sova nu faktiskt är lite klen i magen efter allt kaffe idag :P

plus att jag dricker litervis med vatten om dagarna också !

Så man blir ganska uppblåst !

MEN jag har kommit på att det där med att man blir piggare av att dricka kaffe det tror jag är en ganska stor myt faktiskt jag blir då inte ett dugg piggare även fast jag har druckit 4 koppar idag !


Ne nu blir det sängen med Nea ! så man orkar med morgondagen också!

Hörs och syns

Puss & Kram


Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards