Alla inlägg den 17 januari 2009

Av Linda Johansson - 17 januari 2009 18:32

Ja ibland blir jag helt jävla stum !

Men varför blir jag förvånd ?

jag vet jue hur det är igentligen ! Att det ALLTID varit så !

Och troligtvis ALLTID kommer vara så också !

Deras intresse går före ALLTING annat !

ne fy fan snart kommer jag slå näven i bordet och då jävlar blir det inte nådigt och då får dom säga vad fan dom vill !

det skiter jag totalt i !

Fy fan!



Av Linda Johansson - 17 januari 2009 16:51

Ja då var det kväll igen då !

Jag och Nea har inte gjort så mycket idag !

Bäddat rent i sängen tvättat en massa har två maskiner kvar sen är det klart

Har rensat i Neas klädlåda också men det fanns nästan bara kläder hon kan ha där ! Men lite smått hittade jag ! Så nu är det gjort idag och det är skönt

Har också skurat hela toaletten gud hur det såg ut där !

Jävla katt skrälle och skita ner när hon är på lådan !

Och inte nog med det, hon har fått en jävla ful ovana också och det är att ta bort locket som ligger på hålet ner till avloppet !

Och hon doppar tassarna där och springer omkring med dom och skitar ner i soffan och sängen och allt ! Sååååå jävligt bara för att en enda liten boll har ramlat ner där förut så tror hon att den fortfarande ligger kvar där även fast jag tagit bort den och slängt den men det kan jue inte hon veta !

Men imorgon ska jag och Nea ut och leta på en STOR sten som jag kan lägga på locket så hon inte kan rubba den ! får se hur jävla dumt ut som det vill men det skiter jag i hälldre det än en massa äckel på golvet !

Så jag ska ta med mej Nea och leta stenar i morgon hahaha kan hon tycka blir roligt :D

Mer än att städa har vi inte gjort idag vi följde med mamma och pappa och handlade en liten sväng bara Nea fick lite små godis eftersom det är lördag men själv äter jag inte sånt nee nu ljög jag jag har faktiskt ätit 3 st godisar hahah ! Usch hur man är !


Men i morgon kanske Angelica tar med sig Emilia och kommer över eller om vi går över till dom så ungarna får leka lite grann ! Det är endå söndag och det finns ingenting att göra !

Vi kan sitta och snacka lite skit medans ungarna härjar omkring :P

I övermorgon är det ny vecka igen och dagis och hela rubbet !

Då ska jag ta tag i min viktnegång !

Lämnar Nea på dagis mellan 09.00 - 14.00 direkt när jag lämnat henne så stoppar jag in hörlurarna i öronen och tar en lååång promenad !

Nu när hon inte är på dagis så hinner jag inte ta nå promenader hon är inte såå villig att sitta i vagnen precis ! och det går så sakt när hon ska gå !

Men till veckan så blir det andra bullar !

Sen åker älskade ungen igen till Danne på torsdag dagarna har gått sjukt snabbt ! Vi har haft en massa för oss och endå ingenting !

På måndag är det gymnastik för Nea också första gången jag går med henne det ska bli super kul :D  Danne och jag för varannan måndag !

Sen har jag massor att fixa med till kalaset också måste köpa inbjudningskort så fort jag får pengar också ! Så att folk hinner planera !

Sen är det jue kryssning den 6e nästa månad också !

Så nu kommer det bli fullt upp !


Ne nu olrkar jag inte blogga mer just nu kanske skriver mer senare vi får se !

Puss och kram

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards