Alla inlägg den 3 mars 2009

Av Linda Johansson - 3 mars 2009 19:28

Godkväll alla trötta för det är iaf jag :D


Nea och jag har inte gjort så mycket idag det vart varken det ena eller det andra utan vi knatade ner på stan istället :)

Ville ner och kika lite grann om man hittade något !

Mötte upp Tommy en sväng också men som alltid har han brottom till något han ska vara precis överallt den människan :D

Luktade på nya Britney Spers parfymen inne på Kicks också den kan jag lova att jag blev kär i gud så gott den luktade den ska jag nog ta och köpa mej någongång när plånboken inte är så sjukt tom :P

Köpte iaf två saker nere på stan !


En handväska med rosett på Lindex för 179:-

Och en hårrosett på Kicks för 25:-

Bild finns nedanför


Natti natt

Av Linda Johansson - 3 mars 2009 09:19

 Godmorgon !

Har precis lämnat av Nea på dagis :D så nu leker hon av sej en massa där !

Själv ska jag nog bara slappa tills det är dax att hämta henne igen

ta ett varmt skumbad tänkte jag göra också ta hant om mej själv ett tag !

Var en precis lika jobbig dag igår på jobbet som i lördags !

Fick springa på rigningar hela tiden man hann inte mer än att bli klar hos den ena innan den andra ringde och ville ha hjälp med något (Oftast är det faktiskt små saker) på kvällarna så tar vi matrast ifrån 16.00 - 16.30 om man tar tidig rast annars är det 16.30 till 17.00 jag tog sen rast men kom inte iväg förens 17.30 lite senare tror jag hon var till och med så nästan direkt efter matrasten så var det fika för oss så jag fick sitta lite längre än dom andra iaf :P  men jag ska inte gnälla det finns dom som inte har ett jobb ens jag har chansen att jobba ibland iaf och till sommaren går jag över till heltid dagen igår var rolig jag jobbade med två stycken bra tjejer !

Ska försöka ta allt jobb jag kan få tills jag åker iväg på Fredag tll Falun..


Senare idag då ?

jag ska vara ärlig jag vet inte alls vad Nea och jag ska hitta på !

Men något lär vi jue göra iaf kanske pysslar lite här hemma med något eller om solen vill visa sig så kanske vi tar och går ut en stund !

Det visar sig !

Mamma och pappa skulle få besök idag ifrån Brors exs föräldrar dom har inte släppt kontakten med varandra fast det var flera år sen bror och Madde var tillsammans tycker det är roligt att dom får besök för det är inte alls ofta dom har inga kompisar att umgås med för dom hinner inte dom har fullt upp hela dagarna så jag är jätte glad för deras skull

Var bara tvungen att skriva det :)


Puss & Kram


Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards