Alla inlägg den 4 mars 2009

Av Linda Johansson - 4 mars 2009 21:56

Godkväll !


Ja då var det kväll igen då dagarna går SJUKT snabbt tur är väl det för snart är det FREDAG!! :D då bär det av till Falun och alla jävla dårar där borta :)

Får se vad som hittas på då vet bara att jag ska försöka hitta något att ha på mej om det blir lite fest på Lördag är sugen på något lätt men endå snyggt ! Vi får se vad det kan bli för något !

Ska bli skönt att komma iväg nu släppa taget om en massa saker man går och funderar över hela dagarna ! Träffa lite annat folk kanske lära känna några andra galningar :P


Har lite att göra innan jag åker också !

Imorgon ska jag ta en STOR städning fortsätta tvätta och packa och lite sånt smått :)

Sen går jag säkert över till Linda också träffa henne innan jag åker !

Plutt åkte idag till sin pappa saknar henne redan ! Men ibland är det skönt att vara ensam också ! Men saknaden är STOR ! 


Ne dax att lägga sig snart kanske så man orkar upp i tid i morgon och sätta fart med städningen ! Som jag igentligen inte orkar man måste !

Natti Natt

Av Linda Johansson - 4 mars 2009 13:56

Jag förstår inte hur folk orkar hålla på hela tiden!

att dom INTE kan lyssna på någon annan än sig själv !

Försöka göra det bra iaf ! Men nee det går inte !

Eller så vill dom inte ! uttåt vill dom för att det ska SE bra ut

Men sen när det verkligen gäller så visar dom att dom inte är ett dugg

sugen på att göra det bra !


Är såå trött på alla nu ! Ska bli så skönt att åka på fredag bara imorgon kvar!

Lovley !



Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards