Alla inlägg den 25 mars 2009

Av Linda Johansson - 25 mars 2009 18:56

Godkväll !


Full fart hela dagen idag ställde klockan på 06.00 började jobba 07.00

pappa skjussade mej och lämnade Nea på dagis till 06.30 det var lite svårt att få upp henne imorse men det gick :)

Dagen på jobbet gick ganska fort slutade en så bra tid idag 13.00

Hämtade Nea på dagis knatade hemåt gick igenom posten och Nea la sig i sängen för att kolla på TV en stund och somnade så klart där !

Så jag satt mej vid datorn en stund !

Sen var det dax för den där tråkiga maten (har så SJUKT dålig fantasi)

Så det blev spagetti och köttförsås !

Sen var det bara att samla nya krafter och åka iväg och STOR handla

men det blev inte så mycket som jag trodde att det skulle bli !

Hade inte så mycket pengar med mej heller !

Men lite mat i skåpen fick vi iaf :)

Så det slipper eka där inne där man öppnar


Lämnade Neas och min dörr öppen när vi åkte för att kolla om Bebis skulle kissa där ! För det har inte luktat någoting på två dagar nu men då har Neas rum och mitt rum varit stängt !

Men när vi kom hem så kännde jag fortfarande ingenting och det gjorde mej glad kanske jag kan behålla min lilla älskling iaf :)

Får se i morgon ska lämna dörrarna öppna i morgon också för i morgon kommer hon vara ensam hela dagen idag vart det inte så länge

Blev ändrat på jobbet idag jag skulle igentligen jobbat eftermiddag 14.00 - 21.30 men dom behövde VERKLIGEN någon som gick delad tur mellan 07.30 - 12.30 och sen 16.00 - 21.00 så jag tog delad tur för att vara snäll

fler timmar att jobba också

Sen så bhöver jag inte mamma och pappas hjälp med barnvakt så många timmar heller utan då blir det bara 5 timmar på förmiddagen får hon gå på dagis mellan 07.00 tills jag slutat


BLA BLA BLA ! vad jag pladdrar om saker som kanske inte är intressanta !

Men ibland har man ingenting att skriva !

Ni får lämna en komentar om ni vill att jag skriver om något speciellt istället :)

Ne ligger i badet nu skitig unge man har :P

Ska snart tvätta av henne så det blir rikigt gjort sen blir det TV och sängen hoppas på att hon kan somna tidigt även fast hon sov en stund tidigare idag annars kommer hon garanterat INTE orka upp i morgon bitti !



-Saknad-


Av Linda Johansson - 25 mars 2009 15:43

Roa er så mycket ni kan medans ni får :P har knäppt lite kort på mej själv

MÅSTE få säga att jag tycker att jag är JÄVLIGT SNYGG själv :D



Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards