Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Linda Johansson - 15 mars 2009 20:01

Godkväll !


Äntligen kväll så skönt älskar kvällarna vet inte varför men jag gör det bara !

Så skönt att gå runt och strosa i pyamasen och håret åt alla håll osminkad

och se ut som helvetet själv typ :P

Det är då man kan se lite ut som man vill haha annars på dagarna lär man väl försöka att se ut som folk iaf även fast det inte går alla gånger !


Nea har för en stund sen lagt sig Danne kom med henne vid 18.30 tiden

var SÅÅÅÅ GLAD för Neas skull idag när hon fick åka till sin pappa och det BARA var "pappa och Nea dag"

Det betydde nog VÄLDANS mycket för Nea och för Danne med men för Nea

Ibland så behövs det synd bara att det inte kan få vara fler sånna dagar !

Men men man kan jue inte alltid få vad man vill här i livet !


Ne om man kanske ska skutta in och tvätta håret kanske så har man det gjort tills i möra !

Sista blogginlägget nu


Natti Natt Puss & Kram

Av Linda Johansson - 15 mars 2009 15:29

Goddagens !


Vågar man börja hoppas att det är våren som är på väg nu ?

Jag vill inte ha för höga förhoppningar för det kan lika gärna vända och börja snöa igen vilken dag som helst och bli minus grader !

Vill inte gå och hoppas då för då blir man bara besviken !

Men är inte detta UNDERBART ?

Önskar att jag orkade vara ute men jag har jobbat idag det har varit JÄTTE jobbigt på jobbet idag så jag orkar ingenting har en väldans STOR funderare på att krypa ner i sängen och dra täcket över huvudet och "Drömma"

Men samtidigt så är det så fint väder ute också så jag vill inte sova bort den här dagen men "OM" det är vår på väg nu så kommer det komma fler dagar som är så här fina och härliga !


Nea åkte över till Danne en stund har varit mycket på jobbet och jag kände att jag behövde vara lite ensam med mina tankar och funderingar !

Och eventuellt lägga mej och vila en stund eller kanske lägga mej i badet !

Har inte bestämt mej ännu vad jag ska göra rikigt

Men hon kommer hem igen efter middagen så hon får sova hemma :D


I veckan är det ganska myckt som händer !

* Måndag - Dagis för Nea 09.00 - 14.00 Där efter 15.30 gymnastik

* Tisdag -  Dagis igen 09.00 - 14.00 knatar ner till mormor gammla lägenhet direkt efter jag lämnat Nea på dagis och börjar flytt städa den tillsammans med Moster och Kusin sen när mamma slutat kommer hon över också !

* Onsdag - Nea åker till Danne kl 15.00 Sen får jag besök ifrån Falun av Micke (Underbart)

* Torsdag ska försöka få med mej Micke in till Valbo och köpa mej ett par nya skor (som snälla mammi skulle betala)

* Fredag Linda kommer över med Hugo och Elsa dom ska vara här med Bebis över helgen vid 13.00 tiden ungefär åker vi till Falun jag och Micke


Sen vet jag inte rikigt mer vad som händer men det är allt jag vet nu iaf


Vila en stund kanske ?




Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards