Alla inlägg den 27 mars 2009

Av Linda Johansson - 27 mars 2009 17:37

Godkväll !


Jag och Nea har ABSOLUT INTE gjort någonting idag Nea somnde en stund vid 13 tiden i sin säng och jag kom övrrens med Linda om att hon skulle köpa hårfärg åt mej och komma och färga mitt hår (SNÄLL som hon är min älskling) Så hon kom över och färgade håret på mej så nu ser man ut som folk :D

Så nu är man REDO för utgång i morgon kväll :D

Fick ett TRÅKIGT besked idag ifrån Soc att dom inte hade skickt ut nå pengar alls eller något besked (Ibland undrar man vad det är för JÄVLA amatörer som jobbar i komunen nu för tiden)

Så det var INTE ETT DUGG kul att få reda på idag så jag MÅSTE ringa upp på måndag så fort dom har telefon tid och höra vad som gått fel !

Blir GALEN på det här snart allt ska gå mej emot JÄMT !

Hoppas det löser sig bara ! MÅSTE jue ha pengar !

Så jag kan inte betala in dom sista räkningarna heller !

Jag som ALLTID är noga att få in dom i tid ! JÄVLA soc ! (FYY vad jag svär)

Nu blir det inge mer blogg ikväll !

Blir tidig kväller ikväll ska upp tidigt i morgon mamma hämtar mej och Nea strax före 10 vi ska åka och kolla på nån klädutförsäljning på bruket någonstans barn kläder då !

Få se om man hittar något till skrutt hon behöver byxor nu !

Sen kommer Micke vid 12 tiden någongång (SAKNAR ENORMT)

Sen åker vi in till Valbo och kollar lite grann blir inga skor för min del men kanske en tröjja eller ett linne något snyggt upp till vi får se !

Ne maten står i ungen (Potatisbullar) blir det idag så vi ska äta nu !


Knäppte kort på Nea vet inte vilket humör hon är på om hon är sur eller glad för på ena bilden är hon sur och på andra så är hon glad :D

Kanske för att jag skällde på henne före för hon springer och hämtar vatten på Toan och leker med det isitt rum det tycker jag INTE om !


Natti natt !


Av Linda Johansson - 27 mars 2009 11:06

Fredag Eftermiddag !


Jag trodde att jag kanske kunde få sova lite längre idag på morgonen eftersom jag gått upp kl 6 två dagar i rad nu så kände jag att jag GÄRNA hade velat sova en stund längre nu på morgonen men INTE då Nea slog upp sina stora bruna strax före 06.30 TACK för det !

Så jag fick ingen sovmorgon idag fick snällt gå upp då :D

Men det är jue inte HELA världen det heller

Så pappa skjussade hem oss och så hämta jag bebis och körde över henne till Linda för hon inte ska behöva vara här med alla GALNINGAR imorgon :D 

Så nu är man iaf kattfri tills på söndag någongång :D


Vad jag och Nea ska göra idag det ha jag ingen aning om faktiskt !

Funderar så det står HÄRLIGA till kallt och jävligt är det ute också !

Men någonting ska man väl kunna hitta på

Nea leker snällt i sitt rum med leklera just nu !

Det visar sig vad som händer senare !


Imorgon är det LÖRDAG :D :D :D ÄNTLIGEN ska kanske in till Valbo en sväng med Linda Bror och Micke ska kolla om jag har råd att köpa mej ett par skor (Ja ett till par kan man få nog ?) Jag behöver ha ett par stövlar som jag kan ha när jag går ut på kvällen !

Men det beror helt och hållet på om ekonomin tillåter det !

Har inte fått nå beslut av Soc än heller så jag har ingen aning om vad jag får för pengar därifrån !


Ne nu ska jag göra annat

Puss & Kram

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards