Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Linda Johansson - 11 mars 2009 19:56

Godkväll !


Tänkte bara skriva några rader för detta blir det sista inlägget för ikväll !

Nea blev kvar hos mamma och pappa hon VÄGRADE åka hem hon skrek slog och spottade och grät hysteriskt när vi skulle till och åka hem !

Tur att man kan vara lugn sånna stunder iaf !

Så mamma sa att hon kunde bli kvar så pappa kommer med henne imorgon vid 07.45 tiden ungefär innan mamma börjar jobba !

Får se om vi ska träffa Linda och Hugo i morgon och umgås lite grann !

Annars vet jag inte alls vad vi ska hitta på kanske ut och leka i snön :D


Ne om man ska ta den där JÄVLA irriternade disken nu och sen slänga sig i sängen låter inte så jävla dumt det inte !

Natti natt


Längtar !

Av Linda Johansson - 11 mars 2009 15:31

Vissa kan man verkligen bli helt jävla GALEN på !

Det borde finnas gränser hur man kan få göra igentligen och komma undan med det !

Tur att man har sin spärr iaf annars så hade det varit rikigt ILLA kan jag lova

Orkar inte höra vad hon gjort vad hon sagt vad hon ens gör !

Hur orkar hon ??


Idag ?

Linda kom över vid en 08.15 i morse följde med mej och lämnade Nea på dagis knatade ner på stan tog en frukost på Marangoni *MUMS*

Satt och snackade en massa skit och skrattade och härjade omkring så folk måste jue ha trott att vi var dum i huvudet ! :D

Sen knatade vi iväg för det kom några som vi ABSOLUT INTE ville träffa just då så det var bara att knata iväg till Arbetsförmedlingen

Idioterna hade avsktivit mej för dom hade gjort nå misstag dom lovade att skicka ut en handlingsplan till mig vad jag skulle göra härnäst men hon som lovade det hade inte ens gjort klar handlingsplanen så hur skulle hon kunna ha skickat ut den då ? (VAD fan är det för människa byt jobb om du inte kan jobbet) Så jag hade tydligen missat något möte med dom konstigt att jag inte kunde gå då eftersom jag inte ens visste om det !

Men nu är det fixat iaf sen knatade vi vidare till apoteket och köpte nässpray åt mej (Missbrukare ja jag vet) kollade runt lite grann sen knatade vi hem kollade på nå sjukt på Youtube.com och sen var det dax att hämta plutt på dagis Åkte direkt hem till mamma och pappa

så nu sitter vi här och  Linda och Hugo kom precis över vi ska fika lite grann mamma pappa jag Linda bror och barnen :D SUPER mysigt de !

Sen vet jag inte rikigt vad som ska hända

Men det blir väl någonting !


I helgen ska jag jobba dom ringde nyss kul att jobba tycker jag :D har man något att göra


Dax att vara social Linda tjatar som den värsta kärringen på mej :P *Love*

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards