Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Linda Johansson - 18 mars 2009 14:52

UNDERBART !


Är det inte helt UNDERBART att bara kolla ut ? VÅR VÅR VÅR ! kan det blir bättre ? jag ÄLSKAR att höra när snön smälter ifrån taket

Jag ÄLSKAR solen och att den värmer så varmt !

Nu är det sommar snart man slipper klä på sig så mycket och man slipper att frysa !

Gud så jag har gått och väntat på detta och nu är våren äntligen här !

Jah hoppas inte att det blir nå bakslag och börjar snö nu för då skulle jag gråta blod !

Vill inte se nå mer snö nu vill att ALLT ska smälta bort så fort som möjligt !

Kom och tänka på en sak som jag sa till mamma förra våren när snön hade smält bort helt och vi var på väg till Högo jag blev så glad när jag inte såg en endaste snöhög på hela vägen och det ville jag självklart berätta för mamma så jag skulle skynda mej upphetsad som jag var och berätta det så det blev bara tok av allting "Mamma jag ser inte en endaste liten gnösnutta"

det lät jue inte KLOKT men mamma förstod iaf vad jag menade :P


ALLT känns så bra just nu solen skiner och det börjar bli vår som jag har längtat efter så länge nu !

Sen så har jag väntat på JUST den här dagen i flera dagar nu

Får snart besök ifrån Falun :D

Kan inte bli så mycket bättre just nu !

Men det finns en liten liten som jag saknar och det är min älskade dotter

Men jag får allt vänta i några dagar till men om hon hade varit med nu hade ALLT varit UNDERBART och jag hade inte saknat någonting


Nu ska jag hitta på annat att göra innan det ringer på dörra :P

Puss & Kram

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards