Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Linda Johansson - 10 mars 2009 16:58

Vilken lycka !

Jag har fått hem en SUR och GNÄLLIG unge för ett tag sen är det inte underbart ? :P

Hoppas att det bara är just nu så det är lite bättre i morgon lite känsligt att åka ifrån pappa så där efter många dagar där kanske !

Man får göra det bästa av situationen när barnen är så här !

Inte första gången och ABSOLUT INTE sista heller hon är gnällig (Inte bara när hon kommer hem ifrån Danne utan i vanliga fall kan hon vara det också)

Jag är INTE rädd att skriva att jag har haft en jobbig dag med Nea att vi har bråkat eller varit osams

Jag är INTE rädd för att folk ska tro att jag är en dålig mamma för det

för det ÄR jag INTE

Nea och jag har våra stunder både bra och mindre bra dagar tillsammans

Sånt går inte att undankomma dom finns där vare sig man vågar erkänna det eller INTE

Men jag älskar INTE min unge mindre för det hur ska man någonsin kunna sluta älska sitt barn ?

Är så glad att hon är hemma hos mig igen som jag har saknat den ungen <3



 

Kan också passa på att säga att jag VERLIGEN längtar till nästnästa helg också Det känns bra !


En sur unge och inte något mindre surig katt heller :P Kan det bli bättre ?

Av Linda Johansson - 10 mars 2009 11:36

Godmorgon / Förmiddag


Vad är detta ? ÄNNU MER snö ? jag tror jag blir galen ! Jag VILL INTE ! Jag vill ha sommar och det är NUU ! Jag blir inte klok på vädret ena stunden lyser solen och snön smälter och man får lite vår känsla !

Och nästa stund ändras det snabbt och snöar och blåser och är jätte kallt !

Är trött på det gråa och deprimerande vädret nu vill att det ska vända !

Att någonting blir bra iaf ! Men inte ens det kan man få !

Idag då ?

Nea älskade barn kommer hem idag till 15.00 det ska bli UNDERBART att få hem henne igen mysa en massa och busa och bara ta hant om varandra ! Finns det nå finare ?

Jobbigt att vara ifrån henne så här många dagar !

Men samtidigt så behöver både jag och Nea det så vi får längta efter varandra då tar man mer tillvara på tiden tillsammans !

Du är min stolthet min underbara lilla stjärna ! Finaste skatt !


Undra om man ska fuska lite grann och ha lite myskväll ikväll med godis och film och en massa mys ?

Kramas pussas och busa  det vore inte helt fel ibland får man fuska :D

Tills Nea kommer hem ska jag försöka få någonting gjort här har inte hunnit bädda sängen ens har legat i badet ett tag i morse Men OOJ så skönt det är att bada *Love it*

Jag tror att jag har fått en galning till granne under mig !

Han är uppe jätte tidigt på morgonen och håller på att banka och smälla och grejer måste vara nå fel på karl ! :D


Kanske det ordnar sig endå ?

Kanske det blir bra ?

Jag hoppas !

Jag vill !

Jag längtar !


Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards