Alla inlägg den 31 mars 2009

Av Linda Johansson - 31 mars 2009 20:52

Godkväll !


Jag och Nea har inte gjort så mycket idag !

Började som vanligt med att jag ställde klockan på 08.00 (men vaknade så klart 07.00) Gick upp och åt lite frukost och Nea bänka sig framför TVn tills det var dax att knata iväg till dagis

Jag gick direkt ifrån dagis till jobbet och lämnade pengar till en jobbarkompis som jag var skyldig sen tyckte Linda att jag skulle kika förbi och dricka lite kaffe så det är klart att jag gjord det :D

Gjorde iordning lite frukost och vi satte oss ute på balkongen i solen och åt lite frukost och prata lite skit (HELT UNDERBART med vår värme)

Ringde lite samtal bokade tid till något som ni INTE får veta just nu :D

Jag och Linda ska åka in till Gävle i morgon och göra en sak ! Men det får ni veta senare nästa vecka kanske :D

Sen var det bara att hämta Nea på dagis hem och betala räkingar (har ÄNTLIGEN fått pengar ifrån soc) Så nu är ALLA räkingar betalda och jag hade en liten peng över också HELT UNDERBART ! men kanske inte så att man kan leva i lyx precis men det duger åt mej :D

Nea somnade en stund när vi kom hem !

Mamma och pappa ville träffa henne innan hon åker till Danne i morgon

hon blir borta enda tills på Onsdag så vi åkte över dit när Nea vaknat och åt lite mat och fikade lite och hade det mysigt tillsammans :D

Kom hem för en stund sedan ätit lite kvällsfika och gjort kvälls görat så nu ligger Nea isängen vet inte om hon har somnat rikigt men det är tyst där inne iaf ! !


Sen ska jag ta det lungt och gosa med katten lite grann !

Kolla på TV och lite sånt mys !

Ladda inför i morgon :D

Åker till Falun till SÖTASTE på Torsdag också ska åka buss för första gången iaf till Falun har INGEN som helst aning vart jag ska kliva av kan bli lite jobbigt men man måste prova sig fram :D

Kan jue inte få skjuss varje gång jag ska åka till Falun som jag har fått hittils

Så ni får hålla tummarna att Micke inte behöver leta land och rike runt efter mig  :D utan att han kan hämta mej på Buss stationen i Falun som det är tänkt :D 


Ne ska jag orka kolla på TV något ikväll lär jag nog sluta blogga nu är SJUKT trött HOPPAS Nea kan soval ite längre i morgon än till 07.30 iaf eller 08.00 bara för det vaknar hon väl vid den tiden aja ska INTE klaga finns dom som får gå upp tidigare med sina barn

Natti natt !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards