Alla inlägg den 20 mars 2009

Av Linda Johansson - 20 mars 2009 14:53

Idag är jag RIKIGT trött BLÄ för att vara trött


Ställde klockan på 08.00 för att vara säker på att hinna bli klar med allting i tid innan vi åkte !

Bebis bli bara värre och värre jag blir TOKIG !!!!!!!!! hon skriker sig igenom nätter och dagar ! Och inte nog med det hon har dessutom kissat på Mickes byxor i mina skor och troligtvis i Mickes väska också !

MÅSTE ringa upp till djursjukhuset på måndag när jag kommer hem igen

och beställa tid för att steriliera henne det är nog det enda man kan göra när dom börjar kissa ÖVERALLT ! är INTE sååå sugen på att ha en katt som kissar överallt inne det luktar jue SJUKT starkt och lägenheten blir förstörd och det är ingenting som jag har råd att betala !

Så jag MÅSTE ha en tid så fort som möjligt !

Hoppas det inte är såå dyrt bara !


Ja som sagt jag är i Falun nu blir nog kvar tills på Måndag ! Lovely

Skönt att komma hemifrån lite grann och inte se samma skit hela dagarna !

Hoppas på fint väder i morgon så kanske jag kan tjata med mej Micke på en promenad ner till stan om det inte är för långt :D


Ne om man skulle göra något annat kanske !


Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards