Alla inlägg den 1 mars 2009

Av Linda Johansson - 1 mars 2009 18:14

Är du nöjd nu då Julle ?

Du fick ett helt eget blogginlägg :D du MÅSTE du vara nöjd !!

Av Linda Johansson - 1 mars 2009 17:59

Tjooba!


Vilket toppen kalas det har varit :D tror Nea är vääldigt nöjd iaf !

Stressigt har det varit men kul !

Jag och Nea gick och hämtade nyckeln kl 12.00 gick över till lokalen

Danne ringer och säger att han inte får fart på bilen så jag måste fixa och dona och duka fram och blåsa ballonger och serpentiner och lägga godis i påsarna till fiskedammen och allt sånt smått och gott !

Stressad ska man inte vara har jag upptäckt då blir man bara sur och grinig !

Men när Danne kom så fick jag lite hjälp hade redan dukat fram alltihopa !

Runt 14.00 kom dom första barnen och det vart full fart !

Fikade danne hade gjort en jätte fin tårta till Nea den hade du lyckas jätte bra med :D

Sen vart det en massa bus och lek bland annat med ett prinsess tält som Nea fick av Natalie (är ganska förvånad att det höll och inte gick sönder)

Sen tänkte vi leka hela havet stormar !

Men det var inte så populärt kan jag lova ! Varje barn som åkte ut började gråta och det vart kaos av alltihopa !

Så vi gick över till fiskedammen istället och det gick bättre !

Godis är gott :P

Ännu mer massa bus !

Tills det var dax för alla att gå hemåt och börja städa och det kan jag lova det var INTE ett dugg kul för inte nog med en stressig dag så fick jag ont i huvudet mitt upp i allt också ! Så jag var inte ett dugg sugen på att städa men vi hade jue inget annat val !

Vi var jue två så det gick fort !

Så dagen har varit jätte lyckad Nea är nöjd jag är nöjd men ont i huvudet !


En massa bilder här nerdanför det dumma med den här bloggen är att man inte kan skriva över varje bild någon slags rubrik det tycker jag är tråkigt men det är som det är !




Av Linda Johansson - 1 mars 2009 09:00

Godmorgon !


Det vart inget bloggande igår för jag och Nea la oss i sängen vid 06.30 och läste lite grann och hade det jätte mysigt tillsammans som bara vi kan !

Jag hade fullt upp hela dagen igår ifrån tidig morgon till på kvällen !

Jag hade ställt klockan på 06.00 för jag började jobba 07.00 ganska pigg var jag endå men piggare vart jag efter en kopp kaffe :D

Hela dagen på jobbet från det att jag började tills jag slutade 14.00 så sprang jag KONSTANT hela tiden dom enda gångerna jag satt i kanske 10-15 min var när vi fikade på morgonen och på Lunchen sen så sprang jag som en dore hela dagen fötterna värkte verkligen men det var bara att kämpa vidare !

Direkt efter jag hade slutat så hämtade mamma och pappa och Nea mej utanför jobbet mamma och jag åkte och STOR handlade när vi lämnat av pappa och Nea hemma ingen av dom orkade följa med och det förstår jag jag orkde igentligen inte heller men jag hade inget annat val !

först jobba en hel dag med en massa spring fram och tillbaka och sen direkt åkte och STOR handla tog ett tag det också !

Sen direkt efter det skjussade pappa hem mej och Nea och jag satte igång att diska upp en rejäl jäkla MONSTER disk usch så mycket disk !

Sen slängde jag Nea i badet (hon ska jue vara ren och fin idag på kalaset)  Sen lite kvällsfika och sen var det att slänga sej i sängen fort som bara den var så OTROLIGT trött tror Nea också var nöjd att lägga sej tidigt

Så vi somnade väl runt 08.00 tiden jag hade dock lite svårare att somna än Nea för katt idioterna sprang omkring här som två dårar! !


Idag då ?

Nea vaknade vid 07.30 tiden pigg och utvilad ! svårt att sova kanske när hon sett fram emot den här dagen så länge nu !

Vi har ätit lite frukost och gjort oss klar eller Nea är klar jag är halvklar !

Sen ska vi stoppa i oss lite mat blir väl nå enkelt den här gången som pyttipanna kanske !

Sen kl 12.00 kommer Danne över och vi ska hämta Nyckeln till lokalen

och hämta allt som vi ska ha med oss och gå över och ställa i ordning och fixa och dona lite innan alla barnen kommer till 14.00  

Känner på mej att den här dagen också kommer ta på krafterna men det är Nea värd mammas lilla skruttunge hennes första egna barn kalas ! :D det är något rikigt stort det ! Hon började tjata redan i morse när hon slog upp ögonen om att gästerna snart skulle komma ! (Gäster haha hon andvänder sånna roliga ord ibland så man glömmer bort att hon bara är 4år)

Så det kommer vara full fart idag också

Ska knäppa kort också och lägga ut här på bloggen !

Min kamera är inte så bra längre som jag tyckte i början den är bra på att krångla nu faktiskt !

Men jag ska försöka få till nå rikigt braa kort :D


Ne nu har jag inte tid att sitta här längre utan jag måste göra det sista med mej själv så är jag klar sen och göra lite mat och invänta Danne !

Sen blir det KALAS för hela slanten :D


Tjing !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards