Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Linda Johansson - 22 mars 2009 20:26

Godkväll !


I det här inlägget tänker jag inte klaga på precis ALLT som jag gjort med dom senaste inläggen MEN visst känns det BARA FÖÖÖR jobbigt just nu

bara att blicka framåt och göra någonting åt saken !


Har precis tagit mej ett SKÖNT varmt skumbad så OTROLIGT skönt

Så nu är man lite fräch iaf :D

Behövdes VERKLIGEN nu kännde jag

Kom hem idag vid 14.30 - 16.00 tiden vet inte rikigt vad klockan var (hade tankarna på annat håll just då)

Kom innanför dörren och känner VÄRLDENS äckligaste stank av KATT PISS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

FYYY I HELVETE VAD GALEN JAG BLIR PÅ DETTA!!!!!

Gick runt och luktade ÖVERALLT men kände inte nå mer på något speciellt ställe !

Ringde Linda och berättade för hon ÄLSKADE vän har varit hemma hos mej i helgen MIN UNDERBARA fina vän så som jag ÄLSKAR dej gumman

Och hon sa något om Neas rum !

Så jag gick in dit hann inte mer än att öppna dörren när lukten sköt emot mig !

DET VAR JUE DÄR INNE HON HADE KISSAT ! FULLT !

Hon måste ha kissat mycket för lukten som mötte mej var nog en av dom västa lukterna jag känt (och då har jag känt många som jobbar inom vården)

Hon måste ha kissat ner hela rummet på något sätt och hur FAN ska jag kunna ha Nea sovandes där inne i den där lukten ???

Jag MÅSTE ringa direkt till djursjukhuset i morgon när jag vaknat och rådfråga hur jag ska göra om dom vet om det skulle fungera och sterilisera henne eller om det bara är en enda utväg och det är avlivning

Jag kan INTE ha en katt som kissar ÖVERALLT inne det går INTE

Känner fortfarande lukten den smyger sig på en när man mist anar det men jag har tvättat Neas sängkläder och fönstret står öppet där inne så ska jag ta och skrubba golven där inne i morgon efter jag ringt så får vi se om lukten försvinner katt kiss är jue såå SJUKT frätande och det är INTE lätt att få bort precis !

Vi får se hur det blir med allt !


Ne undra om det finns någe bra på TVn ikväll tro ?

Kanske ska glo på beck ?

Men det lär nog bli tidig kväller ikväll för min del eftersom jag sov dåligt natten som var OM jag kan sova vill säga

Imorgon har jag nog ganska fullt upp ska städa här hemma INTE bara Neas rum utan hela lägenheten känns som om man bor i en svinstia nu :P INTE mysigt kan jag lova men först ska jag ringa till två ställen få se om jag får nå tips och hjälp !

Ne kanske dax att göra någe annat ett tag innan Beck börjar...


Natti natt


--Saknad--

Av Linda Johansson - 22 mars 2009 16:00

Om jag visste vad framtiden har att ge !

Om jag bara visste , hjärtat säger EN sak medans hjärnan säger EN hela annan sak !

Ska det behöva bli så här en gång till ?

Jag vet vad jag vill jag vet vad jag känner för honom

Det är HONOM jag vill vara med HONOM och INGEN annan

Jag önskar att han kunde ta min hand och aldrig släppa taget !

Jag VILL INTE falla en gång till

Jag har ALLTID vetat att kärleken inte är lätt , Endå så ger man sig in i leken endå !

Det slutar ALLTID på samma sätt man står där ensam och övergiven IGEN

Jag har MÅNGA gånger funderat om det är MEJ det är fel på ?

Om det är JAG som gör fel ?

Mitt hjärta säger att jag ska vara med HONOM


Jag VET vad jag VILL jag VET vad jag känner !

Jag VILL nå stjärnorna TILLSAMMANS med DIG !!!!!!!!!!



Av Linda Johansson - 22 mars 2009 12:50

INTE alls bra !

Idag bär det av hemåt igen jag både vill och INTE vill jag behöver tid !

Fundera (vilket jag ALLID gör)

Jag VET vad jag vill men det MÅSTE funka för alla inte bara för en eller två !


Det snöar här i Falun kan det bli så mycket värre ?

Jag tror jag blir TOKIG ! jag som trodde våren hade kommit men det kommer ÄNNU mer snö när ska det ta slut ?

Ne nu är jag trött på det mesta !

Trött på allting som man mår dåligt utav !

Trött allmänt också jag har sovit SJUKT dåligt inatt sovit och sovit jag har inte ens sovit kanske somnade vid 03.00 tiden inatt om inte senare !


TRÖTT TRÖTT TRÖTT !

vilket meningslöst inlägg !



Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards