Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Linda Johansson - 14 mars 2009 20:58

Godkväll !


Ja då har man slutat jobba skönt men endå så har det gått så fort idag

men det är skönt det också :D

Imorgon måste jag upp 06.00 FYYY det kan jag säga att jag INTE ser fram emot men jag jobbar inte så länge och förmiddagarna brukar gå fort !

Sen kommer Tommy och Tindra över vid 15.00 tiden och umgås :D

Var lääänge sen man träffade dom nu så det ska bli kul :D


Ne kanske man ska ta och glo på melodifestivalen som "alla andra verkar göra"


Natti natt !

Av Linda Johansson - 14 mars 2009 08:46

Godmorgon !


Vaknade för en liten stund sen hade frågat Nea igår kväll om hon kunde vara snäll emot sin mamma och gå upp och kolla på TV när hon vaknade (hon vaknar ALLTID så tidigt) Och det lovade hon och konstigt nog höll hon det också hon väckte mej i morse och sa "mamma nu är det morgon"

Sen gick hon iväg och mycket rikigt satte hon på TVn i sitt rum och satt där och kollade på TV och pysslade med sitt så jag fick sova en stund till

Hon är så klok min lilla tjej !

Kände att jag behövde sova en liten stund längre nu på morgonen för jag ska jobba ikväll brukar bli så SJUKT jävla trött fram emot 5 - 6 tiden och det är inte bara när jag jobbar det är jämt den tiden är jobbig så därför kanske jag slipper det ikväll om jag sov lite längre nu men vi får se !

Börjar iaf 14.00 så man har väl inte såå långt tid kvar på sig innan man börjar det är nackdelen med eftermiddagar man hinner ABSOLUT INGENTING före innan man börjar så förmiddagarna och nätterna är faktiskt bäst men en eftermiddag får man väl klara tycker jag :D


Dax att göra annat innan jag börjar !

Puss & Kram

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards