Alla inlägg den 23 mars 2009

Av Linda Johansson - 23 mars 2009 22:51

Godkväll vänner !


Kom nyss hemifrån Linda snälla bror hämtade mej efter jobbet så jag slapp gå ensam igenom skogen :D

Linda och jag har tokat oss som vanligt dansat en MASSA olika fula danser Linda var till och med tvungen att dra för pesieneran så inte grannarna skulle tro att vi var galna :P stutsade runt som två DÅRAR i Lindas vardagsrum det är BARA vi som kan :D

Det var lite jobbigt nu när kvällen började närma sig !

Började fundera en MASSA IGEN som jag ALLTID gör Linda säger att felet med mej är att jag funderar FÖR MYCKET

Hon tycker att jag ska ta dagarna som dom kommer och försöka leva livet och INTE fundera på allt hela tiden !

Men det är lättare sagt än gjort jag är nog en människa som funderar mycket !

Jag både VILL och INTE vill fundera och tänka så mycket !

För det MESTA så tänker jag bara på det dåliga som jag INTE mår bra utav !

VARFÖR kan jag inte fundera och tänka lika mycket på det som är BRA ?

Jag VILL också kunna ta dagen som den kommer !

Det är en sak jag MÅSTE jobba på med mig själv om jag inte ska gå under !


Sitter hemma och lyssnar på kärlekslåtar (en skiva jag lånade av Frugan/Linda)

Lite små jobbigt att lyssna på vissa låtar som passar så bra in på vad jag känner men också mysigt att lyssna på !

Ska snart gå och lägga mej imorgon kommer ÄLSKADE fina UNDERBARASTE prinsessan hem igen GUD så jag har saknat den ungen !

Hon är den som ALLTID kommer finnas här med mej hon är den som ALDRIG sviker hon finns här dag och natt FINASTE skatt så som jag ÄLSKAR DEJ

Tänkte ta en RIKIGT mysvecka med Nea hitta på en MASSA skoj

Mysa och busa och bara ta hant om varandra !


Natti Natt !

Av Linda Johansson - 23 mars 2009 15:35

USCH vad jag HATAR att städa det är nog nästan det värsta som finns !

Jag har en förmåga att dra ut på det så länge så det blir så jobbigt när man väl tar sig i kragen och börjar !

Får också SJUKT ont i ryggen när springer runt med dammsugaren eller moppen !

Men nu är golven klar iaf ! Nu har jag bara dammningen kvar vet inte om jag tar alla rum men ska försöka med dom flesta iaf Toaletten är ett STORT behov av städning nu !


Ska knata över till Linda sen också när jag städat klart men det lär inte bli än på ett tag eftersom jag har kvar att göra men endå skönt att ha det gjort sen !

Få bort ALLT JÄVLA KATT KISS ÖVERALLT !!!!!!!!

Få se om det kan hålla sig om hon kissar igen någonstans !

Har fortfarande inte kommit på hur jag ska göra med henne !

Kan jue iaf säga att jag är FRUKTANSVÄRT trött på henne nu helst av ALLT just nu så vill jag göra mej av med henne (låter kanske hemsk men vad fan)

Tror INTE någon skulle vilja ha en katt som kissade PRECIS ÖVERALLT ?

Så jag tror vissa förstår mej iaf !


Nej dax att fortsätta om man ska bli klar någon gång !



Av Linda Johansson - 23 mars 2009 11:45

Godmorgon !


Är det en liten glimt av solsken man ser ute nu kanske ?

Solen som försöker tränga sig förbi alla tjocka moln på himmelen !

Men vilken chock jag fick i morse när jag vaknade och kollade ut

en MASSA jävla snö ÖVERALLT !

Gud så jävla trökigt !

Men men man får tänka framåt det kommer bättre tider jag brukar tänka så att vi är på väg att gå emot vår och sommar varmare dagar och svala nätter

Det hade varit annat OM vi hade gått ifrån sommar till höst och sen vinter

då hade jag varit ganska deppad !

Man får försöka se någonting bra i allt som känns jobbigt !

Det har jag lärt mej !


Idag då ?

Ringde Djursjukhuset i Falun i morse (för här i Sandviken vet dom inte hur man svarar i en telefon tydligen) Dom ringde upp vid 10.00 tiden

ville rådfråga hur jag skulle göra !

Det skulle kosta 1900 JÄVLA SPENN för att kastrera henne !!!!!

Något sånt har jag INTE råd med och inte heller VILL jag lägga ut sån stor summa pengar på något som kanske inte ens fungerar !

Så jag har INGEN aning vad jag ska göra just nu med henne något förslag?

Svårt det här jag måste fundera lite på hur jag ska göra !


Annars ska jag ta och städa här idag ta golven det är ett MÅSTE det luktar gammal åsne fis här !

Sen vet jag inte alls vad jag ska göra någon som vill hitta på något med mej kanske ?

Annars slänger jag väl på en film och glor på den som sällskap :P


Dax att sätta fart nu !

Nu vet jag vad jag vill , jag vill vara med DEJ sen får hjärnan säga vad den vill jag lyssnar till vad mitt hjärta säger !



Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards