Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Linda Johansson - 16 mars 2009 19:36

Det är MYCKET som jag går och funderar på just nu !

Hur allting ska bli !

Hur säker man kan vara på någonting ?

Hur långt man kan gå, och hur mycket man orkar ge ?

Förvirrande tankar ett hjärta som slår extra slag !

Tårar som smakar salt , tårar som inte vill sluta rinna !

Mörka hemligheter , Glädje och kärlek !

Sömnlösa nätter , huvudvärk , förtvivlan

Vill inte tänka , vill inte fundera dag ut och dag in !

Vill leva i nuet utan att fundera på famtiden vad den har att erbjuda mig !

Jag vill bara kunna skratta leva för stunden och sluta fundera så mycket !

Men ibland är det svårt att släppa alla tankar som virrar omkring

Allt som händer som IGENTLIGEN inte ska få hända

Saker man inte kan göra någonting åt men som man ÖNSKAR att man kunde göra något åt !

Jag står handfallen höra,se på inte skrika bara se på tyst iakta !

Förtvivlad orolig är jag svag ?



Hänt idag då ?

Det gamla vanliga så klart (som ni kanske börjat bli trött på och det kan jag förstå)

Lämnade Nea på dagis kl 09.00 gick hemåt kände för att vila en stund så jag tog med mej kattkräk till sängen och somnade en stund sov kanske i 2 timmar ungefär (Men jag är ganska trött nu också så det blir endå ganska tidigkväller)

Brossan frågade om jag kunde ha Emma en stund medans han uträttade lite saker han behövde göra ! Självklart så Emma fick följa med och hämta Nea på dagis så mamma mötte upp oss där hämtade Nea lite tidigare idag ungefär vid 13.00 tiden istället för 14.00 tiden

Knatade ner på stan gick upp och åt hemma hos mamma och pappa !

Men det var bara mamma pappa och jag som åt ungarna hade annat för sig !

Dom busade omkring tills det var dax att gå på Neas gymnastik så pappa skjussade dit oss

Direkt efter gymnastiken så gick vi och handlade och gick över till Linda och Hugo men vi vart inte kvar så länge för båda barnen var trötta och det slutade alltså med bråk mellan dom ! (TRÅKIGT det där när det ska vara så) Så Nea och jag knatade hemåt åt lite kvällsfika och nu ligger hon i sängen och kollar på film men jag ska snart gå in och stänga av filmen så hon somnar för imorgon ska hon upp till dagis också !


Imorgon lämnar jag Nea på dagis i vanlig tid knatar direkt över till Linda

Hon lämnar Hugo på dagis vid 10.00 tiden sen knatar vi ner emot stan och mormors gammla lägenhet tänka börja städa lite smått tills mamma kommer när hon slutat vid 12.00 

Så i morgon blir det fullt upp med städning hela dagen pappa hämtar Nea på dagis den vanliga tiden så hon får vara med honom tills vi är klara i lägenheten !


Ne nu hoppas jag att Nea somnar snart så jag får ta ett varmt bad och bara njuta av nuet (vilket jag har svårt att göra nu för tiden)


Natti natt Puss & Kram




Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards