Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Linda Johansson - 24 mars 2009 20:26

Godkväll !


ÄNTLIGEN har jag fått hem min ÄLSKADE prinsessa skönt att ha henne hemma igen har varit så tyst dom här dagarna hon åkte jue en dag tidigare också den här gången !

Så nu är hon hemma så som det ska vara :)

Hon ligger och sussar nu hon var OTROLIGT trött idag lite små gnällig på ALLT och ALLA typ hon sa idag hos mamma och pappa att hon har saknat mej och det känns SÅÅ UNDERBART att höra att hon har saknat mej då känner man sig VERKLIGEN älskad mammas lilla skatt


Kväller nu är VÄLDIGT trött (Som om det vore något nytt)

Ska snart gå och lägga mej dom ringde ifrån jobbet för ett tag sen och frågade om jag kunde jobba i morgon mellan 07.00 - 13.00

Så det ska jag göra så Nea får gå på dagis i morgon pappa hämtar oss så vi hinner i tid båda två !

Sen på Torsdag ska jag också jobba men då jobbar jag eftermiddag

14.00 - 21.30 JOBBIG tid med tanke på Nea men det får lov att gå vet inte om vi sover över hos mamma och pappa då vi får se !

Sen till helgen Lördag så ska iaf Nea sova hos mamma och pappa för jag och gänget ska gå ut på Lobby :D ska bli SJUKT roligt !

Var VÄLDIGT länge sen jag var på krogen iaf här i Sandviken  har jue varit ute i Falun men inte här i Sandviken och INTE med min ÄLSKADE Linda

på länge nu så det ser jag fram emot MYCKET !


Nej dax att krypa ner i sängen om man ska orka upp och jobba i morgon !

Känns motigt att börja så tidigt men pengar blir det :D

Natti natt

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards