Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Linda Johansson - 5 mars 2009 22:15

Godkväll !


Det var segt att komma igång med städningen idag !

Men som en räddande ängel så ringer Linda och frågar vad jag har för mej

och jag sa som det var "jag städar" Så då frågade hon om jag behövde hjälp!

Självklart behövde jag hjälp jobbigt att städa lägenheten själv !

Så hon kom över och hjälpe mej att städa Jag dammsög och hon sprang efter som en toka med moppen :P tänk att man kan ha så SJUKT roligt när man städar till och med det är BARA jag och Linda som kan det ! *Love*

Så nu är det städat och rent här till helgen så slipper man tänka på det !

Sen sprang vi över till Linda och tog städningen där då böt vi hon dammsög och jag sprang efter med moppfan ! :D

Bra när man kan hjälpas åt så där vi brukar jue hjälpa varandra med städningen det är inte första och ABSOLUT INTE sista gången

Det är Många som brukar kalla oss för ett gift par vi gör ALLTING tillsammans

som man gör när man är tillsammans (förutom dom intima sakerna då)

Vi sover tillsammans , vi skiter hos varandra , duschar hos varandra !

Delar på katterna , ibland barnen också :P delar på mat och boeende !

Ja precis allt man gör när man är tillsammans ! tror inte det är många vänner som har det så !

Den vänskap vi har är så speciell och INGENTNG kan komma imellan våran vänskap ! Det känns tryggt att veta att man har en syster ! *Älska*


Nu börjar saknaden efter skruttis ! Bara tanken att hon sover någon annan stans att hon äter någon annan stans och inte är tillsammans med mej gör ont ! Finns så mycket man skulle vilja göra men inte kan göra någonting åt

Jag har insätt att det bara blir jobbigt för allihopa SPECIELLT för mej

jag vill kunna göra så MYCKET mer än vad jag kan göra

Men jag står här och bara får se på ! Det gör ont ! En dag i taget bita ihop så blir allting bra sedan ! (Hoppas jag på) Jobbigt att det ska vara så att "Dom" letar efter saker som jag gör fel ! Dom har ingen skam ikroppen!

Acceptera var ordet ! KOM IHÅG DET !!!!!!!!!!


Imorgon är det fredag ! ÄNTLIGEN !

Vi åker direkt när mamma slutat jobba i morgon hon skulle gå hem vid 11.30

Mamma och pappa ville också stanna kvar i Falun en stund äta lite kolla runt och ha det trevligt ! Så jag tänkte att innan jag ska träffa Micke så ska jag ha en trevlig och några underbart mysiga timmar med mammis och pappis !

Så jag ska nog sätta fart och packa snart så har man det gjort tills i morgon !

Kan man sova lite längre men kommer endå ställa klockan på 08.00 så man hinner göra sig klar äta frukost och ta det lungt en stund innan !


Ne dax att packa får se om jag skriver ett litet inlägg i morgon annars gör jag nog det i helgen !


See ya era jävla DÅRAR ! nu Sticker jag till Falun !!!!!!!!!

Av Linda Johansson - 5 mars 2009 10:51

If I had to live my life without you near me
The days would all be empty
The nights would seem so long
With you I see forever oh so clearly
I might have been in love before
But it never felt this strong
Our dreams are young and we both know
They'll take us where we want to go
Hold me now, touch me now
I don't want to live without you

Nothing's gonna change my love for you
You ought to know by now how much I love you
One thing you can be sure of
I'll never ask for more than your love

Nothing's gonna change my love for you
You ought to know by now how much I love you
The world may change my whole life through
But nothing's gonna change my love for you

If the road ahead is not so easy
Our love will lead the way for us
Like a guiding star
I'll be there for you if you should need me
You don't have to change a thing
I love you just the way you are
So come with me and share the view
I'll help you see forever too
Hold me now, touch me now
I don't want to live without you

Nothing's gonna change my love for you
You ought to know by now how much I love you
One thing you can be sure of
I'll never ask for more than your love

Nothing's gonna change my love for you
You ought to know by now how much I love you
The world may change my whole life through
But nothing's gonna change my love for you

Nothing's gonna change my love for you
You ought to know by now how much I love you
One thing you can be sure of
I'll never ask for more than your love, my love

Nothing's gonna change my love for you
You ought to know by now how much I love you
One thing you can be sure of
I'll never ask for more than your love

Nothing's gonna change my love for you
You ought to know by now how much I love you
The world may change my whole life through
But nothing's gonna change my love for you

Nothing's gonna change my love for you
You ought to know by now how much I love you
One thing you can be sure of, sure of
I'll never ask for more than your love, my love

Av Linda Johansson - 5 mars 2009 09:47

Godmorgon !


Dax att sätta fart och städa snart men är så fruktansvärt trött just nu !

Bara att höra grannen under härja omkring med möbler och annat skit

gör mej ännu tröttare för jag vet att jag också måste sätta fart snart om jag ska hinna med allt som ska göras idag !

Jag är INTE ett dugg sugen på att städa idag !

Få se om jag våldgästar Linda senare idag då en stund :)

Men nu är det dax att sätta igång om jag ska bli klar


Tjingeling !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards